duminică, 20 noiembrie 2011

Life in Pictures - 15. Norwegian fairy tale

Norway...








Source: favim.com

Visit Costin for more pictures.

46 de comentarii:

  1. Norii au un efect special intotdeauna. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Toate-mi plac si oricat de mult imi plac norii,de data asta, a treia mi se pare fantastica.
    Duminica placuta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Toate imaginile pe care ni le prezinti Cristi, imi plac. Sunt superbe.
    Intotdeauna, apa, cerul, norii si culoarea albastra mie imi confera o stare de liniste, probabil si pentru ca sunt semnificative semnului meu zodiacal.

    O duminica minunata iti doresc Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Fetita Junglei13, si cascadele sunt la fel de spectaculoase ca norii. :) O zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  5. Superbe fotografii!
    Felicitari Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur ca iti plac, Stefania. :) O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  7. Fotografii exceptionale!!!Eu sunt indragostita de apa si de nori!
    O duminica faina!

    RăspundețiȘtergere
  8. Locuri binecuvântate, oameni pe măsura lor!

    RăspundețiȘtergere
  9. toate sunt frumoase...dar a 3 a imagine mi se pare fantastica!:) zi faina....

    RăspundețiȘtergere
  10. Cascada are mare succes astazi dupa cate vad eu. :)

    O zi buna, Geanina! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Da....mi-ar plăcea să locuiesc acolo...pare atat de linistit! Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  12. Este un tinut de basm. O zi buna, Alice! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi plac toate fotografiile! Oare cum e sa locuiesti in casutele de pe insulita? :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Cu adevărat parcă e un tărâm de poveste! Încă odată trebuie să spun că fotografii ruşi sunt nişte maeştri!

    RăspundețiȘtergere
  15. Frumoase forografii!
    Duminică plăcută, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  16. Frumoase imagini care iti aduc o stare de calm si te imbie la visare...

    RăspundețiȘtergere
  17. Bună Cristi!
    Superbe imagini!
    Toate îmi plac!
    O duminică plăcută îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  18. Frumoase imagini! În căsuța aia aș sta și eu :D

    RăspundețiȘtergere
  19. Superba alegere, chiar de basm.. am vazut atatea poze cu locuri frumoase in postarile din Life in pictures incat chiar imi vine dorul de duca.. se cere o plecare :D

    RăspundețiȘtergere
  20. spectaculoase,ca de obicei :)

    seara frumoasa Cristi !

    RăspundețiȘtergere
  21. Mi-au plcut nespus de mult fotografiile !
    Este un loc special,unde e tare plăcut să trăiești !

    RăspundețiȘtergere
  22. Prima fotografie este exceptionala. cat de bine poate sa arate casa aia, intre munti, la marginea unui lac.

    RăspundețiȘtergere
  23. @tu1074: Numai daca te adaptezi temperaturilor scazute. :)

    RăspundețiȘtergere
  24. O căsuţă frumoasă, la poalele munţilor... Vise !

    RăspundețiȘtergere
  25. Wow! Absolut superbe! Nu pot sa ma hotarasc care-mi place mai tare! Toate te lasa fara cuvinte... :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Acusi vine si ziua de miercuri... :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Si eu vreau la cascada !!! Parca e si-o silueta acolo, in pinza de stropi ...

    RăspundețiȘtergere