marți, 15 mai 2012

Cuvinte-cheie (Keywords) - 4. Cine caută găseşte!

A venit rândul unei noi postări despre cuvintele-cheie datorită cărora unii au descoperit blogul meu. :)

1. caini sefi. Nu ştiu dacă ai găsit ce ai căutat, dar îmi face plăcere să postez această poză pentru a treia oară pe blog. :)



2. cele mai la moda felicitari si amuzante.

3. poze super amuzante de dai multe like-uri.

4. modele tunsori 2012.

5. pisici bete. Am pe blog numai fotografii cu pisici sănătoase şi voioase!

6. poze cu pisici care zic nu deranjati.

7. mutre haioase.

8. coafuri bizare.

9. imagini haioase cu pisici care vorbesc.

10. fotografii cu hamsteri.

11. pisica neagra. Ai vreo superstiţie?

12. omul face munca si munca il face pe om. Teoretic aşa este...

13. cosași odihnindu-se. Cred că ţi-a plăcut postarea cu marele pictor Camil Ressu.

14. caini mici si pufosi.

15. poze cu ion luca caragiale de scos la imprimanta.

16. 3d animale haioase.

17. pisica in borcan. Ai ajuns unde trebuie! Detalii AICI! :)



18. desene imposibile.

19. imagini cu ingeri negrii. Mai plimbă-te la aer curat, lasă puţin computerul.

20. oameni falsi desene.

21. poze adevarate si amuzante cu caini.

22. poze amuzante cu google.

23. broscute ninja nume.

24. poze funny cu porcusori.

25. poze pisici contra caini.

26. teracota cu bucatarie. Am o postare despre teracotă, dar nu are legătură cu bucătăria...

27. figurine de nunta amuzante. Mai vorbim peste un an.

28. pisici medievale.

29. caderea mesopotamiei. Orice început are un sfârşit.

30. fotografii de perete haioase.


Sursa foto 1
Sursa foto 2

28 de comentarii:

  1. Va trebui sa fac si eu odata o chestie din asta, sa urmaresc dupa ce cuvinte ma gaseste... lumea :D Sper sa nu ma ia migrenele :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @teonegura: Si astea nu sunt decat cuvintele care se pot posta. :)

      "Ingeri negrii" cu un I in plus reprezinta doar o mica parte... :))

      Ștergere
  2. Ma uit si eu destul de des sa vad ce mai cauta lumea de ajunge la mine si ma amuz de multe ori.

    RăspundețiȘtergere
  3. de fiecare data imi iau o portie buna de ras la sintagmele astea.
    eu am avut recent „unde cern oamenii aur in riu”.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @raul rual: Si au ajuns la postarea ta despre serialul cu cautatorii de aur. :)

      Ștergere
    2. cred ca da. da nu cred ca au invatat de acolo cum se spala aurul in rau

      Ștergere
  4. Tare de tot: ”poze pisici contra caini” sau ”figurine de nunta amuzante.”...mai vorbim peste-un an! ;)
    Am avut o postare referitoare la parfumul Belle D Opium YSL....Am avut intrări după cuvintele de căutare ”opium” și alte ”substanțe”! Te miri cum ajunge lumea la noi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Da' oare cum or fi fost pisicile alea medievale ?... Or fi avut armuri si halebarde cumva ?!

    RăspundețiȘtergere
  6. mereu am zis ca o sa verific si eu :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu m-am uitat niciodata sa vad ce cauta lumea si da de fapt de mine, dar am vazut tot felul de chestii ciudate!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Citind postarea ta, Cristi, am fugit la mine sa vad,... ma mai cauta cineva?
    Am descoperit ca, astazi, am fost cautata de 16 ori cu aceasta dorinta: " vreau sa-mi repar greseala" -- ciudat.
    Crede-ma, Cristi, ma indeamna pe mine la meditatie sa gasesc: unde?... ce?... si cum am gresit?.. si sa incerc sa repar.

    O seara minunata iti doresc Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Stefania: Ai postat probabil poezii care contin cuvantul "greseala". O zi buna! :)

      Ștergere
  9. ha,ha,ha...nu-mi vine sa cred!!!...
    "poze cu ion luca caragiale de scos la imprimanta", adícătelea, omu' e hotărât ...vrea poză!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. amuzant :)))...ce simplu poate fi:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Hehehehe...ce bine ma distrez eu de cautari..e portia mea zilnica de ras:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Cris-Mary: De ceva timp am inceput sa urmaresc si eu cu atentie acest fenomen. Merita! :))

      Ștergere
  12. super tare.imi place!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere