joi, 10 mai 2012

U2 - Beautiful Day



Paul David Hewson (născut la 10 mai 1960), nume de scenă Bono, solistul trupei rock irlandeze U2 îşi aniversează astăzi ziua de naştere.

U2 - Beautiful Day



U2 - With Or Without You



U2 - Sweetest Thing



Luna patrata Dana Teo Roua Gabriela Elena Schtiel Cris-Mary

Sursa foto

30 de comentarii:

  1. DAca dau play pe fiecare nu mai plec de aici. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună Cristi!
    U2 pe gustul meu!
    Mulțumesc Cristi!
    Zi minunată să ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca iti place postarea, Elena. O seara placuta! :)

      Ștergere
  3. Tocmai pe specialul Bono il sarbatorim azi..ce frumos.. Eu cred ca omul asta clar a fost nascut pt a fi artist..nu l-as vedea facand altceva ..jur.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Cris-Mary: In mod cert s-a nascut pentru a fi pe scena. :)

      Ștergere
  4. Si mie imi plac cei de la U2! Super melodii!
    Seara placuta Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Excelenta alegerea ta, Cristi! Si mie imi place U2!
    O seara frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. N-am fost niciodata in delir pentru U2.
    Am vazut,insa ,ca si tie iti place Jethro Tull.Asta inseamna ca stii ceva muzica si ...ca faci parte din echipa din ce in ce mai redusa a cunoscatorilor rock-ului progresiv ,de pe la inceputurile lui.
    Sa ai o noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scuze,daca am gresit!
      Am presupus ca iti place,de-aia ai pus like-ul...

      Ștergere
    2. @fosile: N-ai gresit deloc, chiar imi place Jethro Tull. :)

      Ștergere
  7. Am auzit că cei de la U2 sunt trupa cu cela mai mari încasări...Dar lăsând asta la o parte, chiar îşi merită banii! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Pătrăţel: http://cristi-raraitu.blogspot.com/2011/10/u2-cea-mai-buna-formatie-din-ultimii-25.html

      Ștergere
  8. O muzica ce avea ceva de spus ...

    RăspundețiȘtergere
  9. O fi fost ea "beautiful day", dar sigur nu pentru mine. Sper sa fie cea de azi. :) Melodiile imi plac, asta e clar.

    RăspundețiȘtergere
  10. Da, la multi ani si lui, si fetei mele ;)

    RăspundețiȘtergere