joi, 31 mai 2012

Nicu Alifantis. Aniversarea zilei


Nicu Alifantis îşi aniversează astăzi ziua de naştere.

La mulţi ani, Maestre!

"Cert e că mă implic doar în proiecte care mă incită din punct de vedere profesional şi artistic, niciodată din considerente strict financiare. Pentru mine contează ca produsul să nu fie penibil şi să trezească interes, iar asta cere credinţă şi motivaţie. În plus, mi-am zis că, dacă tot las ceva în urma mea, să fie lucruri de care lumea să-şi amintească cu plăcere. De aceea, am încercat să fiu pe cât se poate cu coloană vertebrală, să nu fac compromisuri - cel puţin, nu compromisuri majore -, şi astea au fost principiile după care m-am ghidat de-a lungul anilor." - Nicu Alifantis

Audiţie plăcută!

Nicu Alifantis - Balada Blondelor Iubiri / Versuri: George Ţărnea



Nicu Alifantis - Piaţa Romană nr. 9 / Versuri: Nicu Alifantis



Nicu Alifantis - Mai lasă-mă / Versuri: Nicu Alifantis



Nicu Alifantis şi Marius Baţu - Cântic di sârmâniţă (Cântec de leagăn) / Versuri: Zahu Pană

18 comentarii:

  1. iti dai seama ca eu nu puteam sa lipsesc de la postarea asta. :) Sa ii spunem "La multi ani" Maestrului si sa ii dorim viata lunga si frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma alatur si eu urarii tale ! Fain citatul ales...:)

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani! binecuvantati cu sanatate si fericire ii doresc si eu Maestrului,... tare ne mai incanta inimile cu muzica sa.
    Te felicit, Cristi, pentru postare. Imi place foarte mult! E chiar pe gustul meu! Iti multumesc mult.
    Iti doresc o seara cat se paote de frumoasa, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca iti place postarea, Stefania.
      O seara placuta! :)

      Ștergere
  4. Îmi place piesa "Piaţa Romană, numărul 9". După ce am ascultat-o, am fost uimită să aflu că dumnealui o cântă!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani cu sanatate! :)
    Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  6. LA MULTI ANI! Sa ne traiasca! Mi-a placut de cand eram o copila, continua sa-mi placa dupa aproape 30 de ani.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt tot aici, nu am plecat. Ascult(a cata oara? ) melodiile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @vienela: Imi pare bine ca ti-a placut postarea.
      Bun venit pe aici! :)

      Ștergere
    2. Bine te-am gasit. Voi mai trece. ;)

      Ștergere
  8. Eram sigură că am fost ieri aici, dar era pe...facebook! Îi spun azi maestrului La mulți ani și să fie sănătos, că inspirație și talent sunt cu carul!
    Frumos gestul tău, Cristi. O zi însorită de Iunie! ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Un artist desabarsit. Un maestru al folkului. Multumim pentru tot!

    RăspundețiȘtergere