miercuri, 30 mai 2012

Apusuri. FOTO

Apusuri. Miercurea fără cuvinte (Wordless Wednesday) - 59

Apus de soare în Herăstrău, Bucureşti

poze frumoase apusuri Bucuresti Romania beautiful sunsets Bucharest Herastrau Stefan Andronache photographer

Herăstrău, Bucureşti



Apus de soare în decembrie



Photographer: (C) Ştefan Andronache / Source: fotocommunity.com

Miercurea fără cuvinte a început la Carmen.

50 de comentarii:

  1. Minunate imaginile:D
    O zi placuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. sau rasarituri, ca inca e dimineata...mai 5minute :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună Cristi!
    Sunt superbe pozele!
    Zi excelentă să ai!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ultima poza ma duce cu gandul la pesciut. :)
    Zile senine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cel liniștit, cu două bărci, mi se potrivește azi cel mai bine! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Mirela: Trebuie sa avem si liniste din cand in cand. :)

      Ștergere
  6. Foarte frumoase! Ar trebui sa le inscrii pe http://www.meritacitit.ro/ in sectiunea http://www.meritacitit.ro/locuri-calatorii
    Sunt sigur ca vor depasi amaratii mei de nori constanteni :(
    Oricum daca le inscrii ai un merita de la mine !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Radu: Nu sunt poze facute de mine, sunt realizate de Stefan Andronache (am mentionat la sfarsit).
      Cand o sa ma perfectionez cat de cat intr-ale fotografiei o sa inscriu pozele mele acolo. :)

      Bun venit pe aici!

      Ștergere
  7. Frumoase apusuri! Dar nu vad pisicile lesinate...

    RăspundețiȘtergere
  8. Îmi place foarte mult culoarea apusului! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. @Pătrăţel: Ma bucur ca iti place! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumoase culori, prima cel puţin este foarte apăsătoare! Apusul este momentul zilei pe care-l prefer; mă încarcă mereu de energie :)

    RăspundețiȘtergere
  11. e interesant sa stii ca frumusetea apusului de soare e data de mizeria si poluarea din aer

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @raul rual: Cred ca depinde numai de priceperea fotografului. :)

      Ștergere
  12. waw...minunate fotografiile !!!

    RăspundețiȘtergere
  13. deosebit de frumoase dar primul ma tulbura grozav de mult...

    RăspundețiȘtergere
  14. Sunt niste imagini coplesitoare! Foarte frumoase si bine alese!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @elly weiss: Ma bucur ca iti plac pozele.
      O seara placuta! :)

      Ștergere
  15. Da' frunzele blege unde sunt ?! :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Exceptionala alegerea ta, Cristi! Toate imi plac in egala masura.
    Pur si simplu am ramas fara cuvinte. Privesc si imi incarc sufletul de frumusete si liniste. Iti multumesc.
    O seara minunata iti doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca iti place postarea. O seara placuta, Stefania! :)

      Ștergere
  17. Foarte frumoase apusurile :x
    O seara placuta si un apus ca in poze (cam greu...dar cine stie)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In Bucuresti e cam innorat acum... Poate miercurea viitoare. O seara placuta! :)

      Ștergere
  18. Toate îmi plac ,cu atât mai mult că nu-s de iarnă și nu sugerează că-i frig acolo...

    RăspundețiȘtergere
  19. Foarte frumos apune soarele prin unele părţi. Să ai o noapte liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  20. Superbe pozele! Asa stare relaxanta... Zau ca aveam nevoie! :D
    Zi cu soare sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  21. Admirabil, tematica aleasa este una de bun gust. O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  22. Salut Cristi!
    Nu pot sa am decât cuvinte de admiratie!
    Felicitari !!!

    RăspundețiȘtergere
  23. Astfel de imagini întotdeauna bucură ochiul.
    Mulţimesc. Weekend plăcut!

    RăspundețiȘtergere