luni, 21 mai 2012

Fotografiile de luni

Monday Seven - 18

Orizont
Lac
Sursa: FAVIM.com

Culori
Apus
Sursa: FAVIM.com

Pauză de joacă
Prieteni
Sursa: FAVIM.com

Curiozitate
Squirrel
Sursa foto: FAVIM.com

Bucătar iscusit
bucătar
Sursa foto: FAVIM.com

Creativitate
Creativitate
Sursa foto: FAVIM.com

Să ne relaxăm!
Râs
Sursa foto: ALEX MAZILU

Monday Seven a început la MWB.

34 de comentarii:

  1. Hehee.. ce combinatie poznasa de peisaje superbe si imagini nostime! Dar trebuie sa recunosc ca mi s-a cam zbarlit pielea cand am vazut presupusii soricei! :P O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Alice: La prima vedere par adevarati. :))
      O seara placuta! :)

      Ștergere
  2. Minunate! N-as putea sa spun care imi place mai mult!
    Felicitari si seara placuta Cristi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca iti plac pozele.
      O seara placuta, Melly! :)

      Ștergere
  3. Toate sunt foarte dragute..mi'au adus zambetul pe buze;))...nu pot sa'mi aleg una care sa'mi placa in mod special
    O saptamana frumoasa:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-au placut. O saptamana buna si tie, Zdwuby! :)

      Ștergere
  4. Ce haioasa-i scara! :)
    Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună Cristi!
    Wow ce poze frumoase!
    Mulțumesc de urări,Cristi!
    Seară minunată îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Exceptionala alegerea ta, Cristi. Absolut toate imaginile imi plac foarte mult, iar pe bucatarul iscusit, imi vine sa-l iau acasa, mi-e atat drag, scumpul de el.
    Imi place foarte mult postarea ta, Cristi. Te felicit sincer.
    O seara minunata iti doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac imaginile. O seara buna, Stefania! :)

      Ștergere
  7. cred ca ar innebuni pisicile pe scarile alea...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @raul rual: Daca nu se misca soarecii nici nu se uita pisicile la ei. :))

      Ștergere
  8. Cel mai plăcut mod de a începpe săptămâna: relaxat..:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Toate-mi plac...dar linxul acela! ;)
    O săptămână bună!

    RăspundețiȘtergere
  10. e incredibila poza cu veverita

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este, o stiu de ceva timp, dar abia azi m-am hotarat s-o postez.

      Ștergere
  11. Imagini pline de candoare.
    Ai ales poze foarte frumoase si cuvintele care le descriu sunt pe măsura.Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu stiu la care sa ma opresc !? Ai facut o alegere exceptionala. Dar vezi tu ...curiozitatea nu-mi da pace !!! :)))

    RăspundețiȘtergere
  13. Doua sunt favoritele mele, ca inedite: poza cu veverita si cea c scarile si soriceii din trepte :) O saptamana faina, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  14. Nici nu sunt hotarata care imi place mai mult. Totusi, pentru ca m-au si amuzat putin as alege Pauza de joaca si Curiozitate. Imi mai place enorm Culori pentru acea minunatie de culori.
    O noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  15. Pozele sunt foarte frumoase. Imi plac peisajele, asa ca preferata mea e prima. Dar si ideea cu soarecii e una interesanta si amuzanta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Adelina: E inventiv cine a desenat soarecii pe trepte. :)

      Ștergere
  16. Mie imi place la nebunie cea cu veverita.

    RăspundețiȘtergere
  17. Minunate alegeri :D Imi este greu sa fac o singura alegere asa ca zic toate pozele sunt faine:D

    RăspundețiȘtergere