joi, 6 iunie 2013

"Flamand si fara casa." Un cersetor a pacalit mii de oameni in timp ce facea 70.000 de euro pe an



Un barbat care cersea in afara sediului unei banci din centrul Londrei a starnit indignarea britanicilor dupa ce s-a aflat ca acesta castiga 70.000 de euro pe an.

Imbracat in zdrente si ghemuit pe un sac murdar de dormit alaturi de cainele sau, Simon Wright, un barbat in varsta de 37 de ani a reusit sa pacaleasca mii de oameni apeland la mila lor, relateaza Daily Mail.
Oamenii care, impresionati, s-au cautat prin buzunare de bani si i-au dat bani, nu stiau insa ca barbatul sta intr-un apartament de 350.000 de euro si castiga 70.000 de euro pe an.

Citeşte continuarea articolului pe Ştirile PRO TV.ro.

11 comentarii:

  1. Din păcate, există şi la noi astfel de specimene care şantajează emoţional trecătorii şi care câştigă sume impresionante în mod special de sărbătorile religioase, când oamenii caută să fie mai milostivi cu semenii lor mai năpăstuiţi de soartă! Cunosc un caz real, când de sărbătoarea "Adormirea Maicii Domnului" la mănăstire la Mănăstirea Nicula, un aşa zis cerşetor a câştigat într-o singură zi, 7500 Ron, nu greşesc suma, pe care i-a depus la bancă, poate să fi fost chiar mai mult de atât! Se lăuda cu un tupeu fantastic în faţa ghişeului: " nu i-am cerşit, am stat doar cu mâna întinsă, iar Dumnezeu i-a trimis pe oameni să mi dea"... am rămas perplex toţi care am auzit.

    Eu m-am dezobişnuit să mai dau bani cerşetorilor. Şi biblia spune, " Ajutaţi nevoiaşii, dar nu încurajaţi lenea, pentru că atunci păcatul este al vostru ".
    Eu ajut persoanele nevoiaşe, care au într-adevăr au nevoie de ajutor! Cunosc câteva familii care au între 15-18 copii care nu-şi spun durerea niciodată, dar le-o simţi şi primesc, daruri, doar în situaţii critice, când chiar nu mai au nicio resursă, însă numai în numele Domnului!
    O seară minunată îţi doresc Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu ajut de ceva timp numai oameni pe care-i cunosc personal. Cauta pe Google "cersetori bogati" si o sa gasesti multi escroci. O seara placuta! :)

      Ștergere
  2. Pai da... si noua ne pare rau de ei. Si ajungi sa nu mai dai la niciunul, nici macar la ala care, poate, ar avea nevoie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt retele bine organizate de cersetori, iar cei care au cu adevarat nevoie nu prea au loc pe strada...

      Ștergere
  3. Ehehe, "Filantropica" a fost film bun....
    Conteaza prezenta sceica, povestea si zona. Si mai conteaza sa nu te dai de gol :) Niste oamani fara suflet i-au luat amaratului painea (poate chiar si caviarul) de la gura. Rusine! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Filantropica" este probabil cel mai bun film romanesc realizat dupa 1989.
      Bun venit pe aici! :)

      Ștergere
  4. Pai sunt multi ca el, cam atat castiga, in medie. De unde crezi ca au tiganii bani de palate, de la munca?

    RăspundețiȘtergere
  5. Cum dracu reuseste cate unul asa o performnta iar eu care am muncit peste 40 de ani...am doar ce-i pe mine si-n traista ???? Trag nadejdea ca tipul nu-i roman sau ....rrom din Romania desii daca ma uit atent la imagine... catelul asezat strategic la picioarele omului..."invins de greutatile vietii "... Are dreptate Dana Lalici : " Mana intinsa care n-are si-o poveste ...nu primeste pomana !" insa...care dracu-i "povestea " , din spatele acelei maini intinse de-l face pe ala sa castige intr-un an cat nu-si poate imagina un om obisnuit sa castige intr-o viata ?Si mai zice cate unul ca-s nebuni aceia ce doresc impozitarea cersetorilor !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simon Wright se numeste, scrie in articol. Nu este roman.

      Ștergere
    2. S-o numi Simon Wright { imi pare rau dar...n-am putut citii articolul !} dar...tot tigan este ! Adica ceea ce se intelege de regula prin aceasta definitie adica { ca-i o definitie si nu neaaparat numele unei etnii !} : HOT si ....CERSETOR !!

      Ștergere