marți, 18 iunie 2013

Ghinionul girafei (fabulă de Dan Plăeșu)



Ghinionul girafei

Girafa are șef de birou
pe cine credeți? Un Bou
netot, obraznic și mai pitic, firește,
decît subalterna-i ce nu se mai sfîrșește.

Din prima zi Boul a privit șui
către 'naltul gîtului,
zicînd:
― Uite la ea! Nici n-are
măcar cinci ani de la-ncadrare
și se dă mare!
Ți-ai cam luat nasul la purtare...
Păi, fată dragă, ești la-nceput deocamdată,
fii mai plecată
și mai ține-ți gura!

Pentru nimic în lume, niciodată,
șefului tău să nu-i întreci statura,
chiar dacă așa a vrut natura...

fabulă de Dan Plăeşu

Sursa foto: Wikipedia / Autor: John Walker

8 comentarii:

  1. Cred că nu există loc de muncă căruia să nu i se potrivescă, ca o mănuşă, acestă fabulă, din ambele puncte de vedere,... şi cel al şefului, dar şi cel al subaltenului. Principii şi orgolii, mai mult sau mai puţin sănătoase, sunt de ambele părţi!
    O seară cât se poate de frumoasă îţi doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Principii mai putine in ziua de azi, dar orgolii si interese foarte multe. O seara placuta! :)

      Ștergere
    2. :) Bine mai spui tu, Cristi! Interesele demonstrează egoismul persoanei care umblă după aşa ceva, iar orgoliile, eu, le consider o mare prostie, la ce le-or fi atât de bune, unora, habar nu am,... poate or fi având şi ele partea lor constructivă şi nu ştiu eu... :)

      Ștergere
    3. Orgoliile nu sunt bune, dar ne lovim de ele in fiecare zi. :)

      Ștergere
  2. :D Ce mai imi placeau fabulele cand eram mica si nu am mai citita o fabula buna de ceva timp! Reintoarcerea in lumea blogosferica trebuia facuta mai demult pentru ca precis gaseam o clipa de relaxare citind lucruri frumoase la voi pe blog.Fabula mi se potriveste de minune pentru ca am avut si eu un sef bou ..poate chiar mai multi :))

    RăspundețiȘtergere
  3. :))) Nu stiu cum se face, dar seful e totdeauna un bou :))))

    RăspundețiȘtergere