vineri, 1 noiembrie 2013

New: ANDREA TEJA şi GHIŢĂ CARAULANI - TOARNĂ-TI

Am plăcerea să vă prezint una din melodiile mele armâneşti preferate - Toarnă-ti (Întoarce-te), o versiune deosebită, un duet Andrea Teja - Ghiţă Caraulani.
Înregistrarea a fost postată astăzi pe YouTube.

Audiţie şi vizionare plăcute!



by GHITA CARAULANI
Aranjament orchestral : Costin Caraulani
Album 'Editie Speciala' 2013

Pentru a asculta cele 12 melodii armâneşti din noul album Ghiţă Caraulani şi Andrea Teja - Ediţie specială 2013, daţi click AICI!

2 comentarii:

  1. Melodia este superbă, Cristi. Îmi place enorm de mult, atât interpretarea cât şi acompaniamentul, însă, am o problemă şi cu ruşine o spun, nu am înţeles versurile mot-a-mot,...însă, am dedus că este o melodie de dragoste. Tare mult m-aş fi bucurat dacă postai şi traducerea versurilor. Teja şi Ghiţă Caraulani m-au cucerit aici la tine, cu melodia "Un trandafir" şi de atunci o ascult cu mult drag, în fiecare zi, la fel se va întâmpla şi cu această melodie.
    Îţi mulţumesc mult, Cristi, că ai împărtăşit-o cu noi ! :)

    RăspundețiȘtergere