vineri, 28 februarie 2014

3 Sud Est - Emoţii. MELODIE NOUĂ 2014

3 Sud Est Emotii noul videoclip new video cantec nou 2014 27 martie ultima melodie noua ultimul cantec youtube Laurentiu Duta OFFICIAL
3 Sud Est — "Emoţii" (secvenţă din noul videoclip muzical, foto: Silviu Săndulescu)

Formaţia 3 Sud Est a lansat oficial astăzi o nouă melodie, intitulată "Emoţii". Piesa compusă de Laurenţiu Duţă este primul single apărut după reunirea trupei.

3 Sud Est - Emotii (Official Lyric Video)


by Cat Music Romania (YouTube)

Interviu 3 Sud Est - Revenirea din 2014



Laurențiu Duță, Mihai Budeanu și Viorel Șipoș au vorbit despre revenirea muzicală a grupului 3 Sud Est în 2014. Despre single-ul "Emoții" și un prim concert.
by InfoMusic (YouTube)

UPDATE 27 martie 2014: 3 Sud Est - Emoţii (Official Video)



Sursa foto: 3 Sud Est (Facebook)

8 comentarii:

  1. Îmi place enorm de mult melodia, Cristi. Totul îmi place la ea! E superbă! E pe gustul meu! Transmite emoţii şi asta îmi place mie foarte mult. Deja am pus-o pe replay şi din câte mă cunosc, cu certitudine o perioadă va fi melodia orei pentru mine!
    Îţi mulţumesc mult, Cristi, că ne-ai făcut-o cunoscută! O zi minunată îţi doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. O melodie ce poate ţine locul unei scrisori de dragoste! Numai bună pentru dedicaţii!

    RăspundețiȘtergere
  3. I love it! Bine, poate si pentru ca am crescut cu 3 Sud Est si mi-au placut toate melodiile lor. Fiind din Constanta, iti dai seama ca sunt mandra de ei! Chiar am si autograf de la Viorel... :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este o revenire in forta. Astazi de la ora 17:30 trupa 3 Sud Est va fi in emisiunea "La Maruta" de la Pro TV. :))

      Ștergere
  4. Nu i-am vazut de tare mult timp, imi pare bine ca lanseaza ceva proaspat.

    RăspundețiȘtergere