sâmbătă, 22 februarie 2014

Anca Florescu - Hearts Collide (Official Video). Selecţia Naţională Eurovision România 2014

Anca Florescu Hearts Collide melodie videoclip nou official video clip muzical Selectia Nationala Eurovision Romania 2014 muzica romaneasca melodii romanesti cantece romanesti Laguna Nicoleta Luciu blog Eurovizion youtube finala
Anca Florescu - Hearts Collide (Selectia Nationala Eurovision Romania 2014) / Foto Facebook
O altă melodie calificată în finala Selecției Naționale Eurovision Song Contest 2014 care îmi place este "Hearts Collide". Piesa a fost lansată anul trecut şi este interpretată de Anca Florescu care a făcut parte acum un deceniu din formaţia Laguna alături de Nicoleta Luciu.

Anca Florescu - Hearts Collide (Official Video)



Music: Gabriel Baruta
Lyrics: NAVI
Produced by Gabriel Baruta - Mosquito Production
by Cat Music Romania

Alte postări despre Eurovision România 2014 pe blogul meu: Bere Gratis - "Despre mine şi ea" şi Paula Seling şi Ovi - "Miracle".

Sursa imagine: Anca Florescu Public Page (Facebook)

10 comentarii:

  1. Seamana la figura cu Alicia Millano . Melodia imi place { am si ascultat-o fara sa ma uit la video-clip pentru a fi sigur ca-mi place si a nu fi subiectiv } insa...alora d e la eurovizion , alora le plac lucrurile iesite din comun chiar daca nu l-au desemnat castigator pe " Ouatu al nostru " ! Anul acesta , parca vad ca ucrainienii vor reusii sa dea lovitura , ai uitat ca-i vorba d e un festival politic si politizat in cel putin 90% din cazuri ? Intrebare d e baraj : Robert Turcescu...ala n-are nici un gand sau s-a lasat pagubas ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Turcescu s-a lasat pagubas anul asta. Stiu de multa vreme ce fel de competitie muzicala este Eurovision, dar postez numai melodii care imi plac pe blog.
      Iar la Eurovision Romania 2014 sunt putine piese care mi-au atras atentia.

      Ștergere
  2. N-am urmarit deloc in acest an selectia, eu ma uit direct la marele spectacol si astept surpriza din partea alor nostri. Acu' depinde ce fel de surpriza....

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu mă pasionează chiar deloc Eurovisionul ! Melodia aleasă de tine e drăguţă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut cantecul interpretat de Anca Florescu!

      Ștergere
  4. E foarte frumoasă melodia, Cristi. Îmi place foarte mult.
    Pentru mine este o premieră, atât melodia cât şi interpreta. Nu-mi amintesc s-o mai fi ascultat până acum.
    Îţi mulţumesc mult, Cristi, că ne-ai făcut-o cunoscută! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut melodia cantata de Anca Florescu! :)

      Ștergere
  5. este singura mea optiune spre esc 2014 !!! superba Anca, superba interpretare !!! sper sa fie aleasa noastra !!! :)))))

    RăspundețiȘtergere