miercuri, 26 februarie 2014

Ceasuri neobişnuite (3)

Am găsit pe un site aceste ceasuri. Cum vi se par?

ceasuri amuzante neobisnuite funny blog romanesc blogspot blogger interesant creativitate unusual creative clocks 3 ani de blogging










La ora 19:24 am împlinit 3 ani de blogging. :D
Vă mulţumesc tuturor pentru susţinerea de pe Blogger, Google Plus, Twitter şi Facebook!

Coldplay - Clocks


by ColdplayVEVO

Sursa foto: www.crookedbrains.net/2012/08/creative-clocks-unusual-clock-designs.html

10 comentarii:

  1. La mulţi ani!, blogului tău, Cristi, iar ţie îţi doresc multă sănătate şi multă inspiraţie să ne poţi încânta şi să ne bucuri sufletele cu articolele tale, încă treizeci de ani de acum înainte şi încă o dată pe atâta. Pentru mine este o mare onoare că te-am întâlnit în lumea asta virtuală şi mă bucur foarte mult pentru asta,--- să dea Dumnezeu să ne întâlnim şi la următoarea aniversare a blogului tău, sănătoşi, voioşi şi optimişti!

    Cesurile pe care ni le-ai prezentat sunt foarte frumoase, mi-ar plăcea să am unul din ele, oricare, dar nu pe cel ce aleargă (penultimul postat de tine), Doamne fereşte, că şi aşa mie nu-mi ajunge timpul niciodată. :))
    Melodia, Clocks by Coldplay, de asemenea îmi place foarte mult, Cristi. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani blogului iar tie multa inspiratie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Primul îmi pare a fi un ceas chinezesc, al doilea japonez! Cel puţin aşa le văd eu! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Culmea e ca primul ceas din postare a fost inventat de japonezul Igenoki, iar al doilea de Stanley Ruiz! :)))

      Ștergere
  4. La multi ani! :)
    Sunt faine ceasurile acestea, desi unele m-ar zapaci rau-rau! Imi place cel "spirala", desi mi-ar spirala creierul! :) Imi plac ceasurile care nu... ticaie, dar mai ales cele care nu... suna! :)
    Ziua minunat sa o petreci!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie imi plac ceasurile de perete, am cateva prin casa.

    RăspundețiȘtergere