vineri, 7 februarie 2014

Ce alegi?


Image Courtesy of Alex Mazilu

Alegi

Consider că alegi
În fiecare zi
Ceva...
Mai mult decât un simplu
A trăi
Alegi ce vrei să faci,
Ce vrei să ştii,
Alegi de fapt ce vrei
Să poţi a-ţi aminti.
Despre viaţă
Alegi să asculţi
O povaţă.
Alegi să spui DA,
Să spui NU.
Alegi,
Şi uneori
Ai a doua şansă,
Alegi de fapt de n ori.
Consider că alegi
Mai mult decât
Ce faci în viaţă!
Alegi ce eşti, cum eşti,
Ce vrei ca să devii,
Alegi până şi poarta
În faţa căreia te vei opri,
Alegi dacă vrei să intri
Sau să aştepţi.
Alegi atâtea lucruri
Pe care le poţi sau nu gândi,
Alegi la instinct
Ce eşti, ce vei fi
Alegi rău, alegi bine
Alegi de fapt... omul din tine!

poezie de Cătălina Mocanu

Nicu Alifantis - "Mozaic"



Nicu Alifantis / Dinu Olarașu
by AlifantisOficial (YouTube), 2 oct. 2014

10 comentarii:

  1. Versuri frumoase - melodie superba. Alifantis - o voce prea putin auzita in ultimul timp.
    Marcel ( http://deieri-deazi.blogspot.ro/ )

    RăspundețiȘtergere
  2. Alege! E cuvantul stare ce e alaturi de noi in fiecare clipa.
    Versuri frumoase,un mozaic de ganduri rostite cu un "r' inconfundabil...
    Eu aleg sa te ascult,Labus alege soarele de afara,exact in pozitia prezentata de tine.:))Seamana mai mult cu un pres decat cu un catel.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut postarea de azi de pe blogul meu! :)

      Ștergere
  3. Excelentă alegerea ta, Cristi, ca de altfel şi întrebarea din titlul.
    Eu, la ora asta aleg să mă relaxez şi să-l ascult în tihnă pe, Nicu Alifantis, pe care-l ador!
    Ce bine este că, avem acest drept să alegem ce vrem, chiar dacă rezultatul alegerilor noastre nu întotdeauna este cel scontat!
    Îţi mulţumesc mult, Cristi, pentru clipele încântătoare cu care ne-ai răsfăţat! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu aleg intotdeauna sa Traiesc. Frumoase versuri,iar clipul este foarte reusit. Si mie imi place muzica lui Nicu Alifantis.O seara frumoasa Cristi.

    RăspundețiȘtergere
  5. Superb articol. Asa e, facem alegeri in fiecare zi si ceea ce suntem azi reprezinta suma alegerilor noastre.

    RăspundețiȘtergere