marți, 10 februarie 2015

MELODIE NOUĂ: Maná feat. Shakira - "Mi Verdad" (VIDEOCLIP, 2015)

2015 Shakira Mi Verdad cea mai noua melodie a Shakirei luni 9 februarie 2015 Mana feat Shakira Mi Verdad YOUTUBE ultima piesa noua videoclip oficial 09.02.2015 foto Facebook Maná Mi Verdad a dueto con Shakira Video Oficial Mana featuring Shakira melodii noi videoclipuri OFFICIAL VIDEO HIT 9th february Shakira muzica noua cantece noi ultimul cantec cel mai recent videoclip nou cu trupa mexicana Mana rock latino pop in spaniola Shakira ft Mana 2015 balade de dragoste balada romantica chitara
Maná feat. Shakira - "Mi Verdad" (piesă nouă, videoclip oficial, 09.02.2015)/ foto: Facebook

Maná, trupă legendară de muzică rock din Mexic, a lansat luni, 9 februarie 2015, videoclipul oficial pentru noua melodie "Mi Verdad". Piesa de dragoste, o frumoasă baladă cântată în limba spaniolă, este interpretată împreună cu Shakira.
Enjoy!

Maná - "Mi Verdad" a dueto con Shakira (Video Oficial)


© 2015 WMG
by OficialMana (YouTube), 9 feb. 2015

Shakira 2015 videoclipuri noi Maná feat Shakira Mi Verdad melodii cantece Shakira ultima melodie 9 februarie 2015 cel mai recent cantec videoclip oficial original OFFICIAL VIDEO foto poze Facebook ultimul hit al Shakirei cea mai noua melodie ultima piesa in spaniola YOUTUBE Shakira si trupa mexicana Mana featuring Shakira muzica noua noutati muzicale cu cantareata columbiana Shakira care este ultima melodie a Shakirei? cantece de dragoste romantice new single nuevo video dueto con Shakira
Maná featuring Shakira - "Mi Verdad" (new official video)/ 2015

Images Courtesy of Maná (Facebook) - www.facebook.com/mana

6 comentarii:

  1. Shakira Pique ft. Mana - o balada pe placul celor cu sange latin :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este o colaborare foarte reusita a trupei Mana cu Shakira! O melodie noua de exceptie! :)

      Ștergere
  2. Wow! O trupă rock a reușit o foarte faină melodie de dragoste! Și care nu este o piesă rock, zic eu! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. E superbă balada de asemenea şi videoclipul. Colaborarea este foarte reuşită, interpretarea de excepţie, textul emoţionant, acompaniamentul desăvârşit!
    Mulţumesc, Cristi că ai împărtăşit-o cu noi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut noua melodie si videoclipul Mana feat. Shakira - Mi Verdad! :)

      Ștergere