duminică, 1 februarie 2015

Nicu Alifantis şi Iris - "Întâmplare simplă". Lucian Blaga - "Risipei se dedă Florarul" (versuri)

Nicu Alifantis Intamplare simpla versuri Lucian Blaga Risipei se deda Florarul poezie melodia Intamplare simpla a lui Nicu Alifantis si Iris anul 1982 Prima inregistrare audio a cantecului Intamplare simpla cu trupa Iris! melodii vechi Nicu Alifantis Voce si muzica Nicu Alifantis versuri Lucian Blaga chitară solo Dan Bzdulescu chitara Nutu Olteanu bas Marti Popescu tobe Nelu Dumitrescu  inregistrare radio anii 80
Roşu şi verde (Red and green)/ foto (C): Alex Mazilu

Nicu Alifantis şi trupa Iris, anul 1982! Prima înregistrare a cântecului "Întâmplare simplă" alături de formația Iris!

Nicu Alifantis şi Iris - Întâmplare simplă (1982)



Voce şi muzica: Nicu Alifantis; versuri: Lucian Blaga; chitară solo: Dan Bădulescu; chitară: Nuţu Olteanu; bas: Marti Popescu; tobe: Nelu Dumitrescu. Înregistrare radio 1982.
de la Muzicutevechi (YouTube), 30 aug. 2012

Risipei se dedă Florarul (versuri)

Ne-om aminti cândva târziu
de-această întâmplare simplă,
de-această bancă unde stăm
tâmplă fierbinte lângă tâmplă.

De pe stamine de alun,
din plopii albi, se cerne jarul.
Orice-nceput se vrea fecund,
risipei se dedă Florarul.

Polenul cade peste noi,
în preajmă galbene troiene
alcătuieşte-n aur fin.
Pe umeri cade-ne şi-n gene.

Ne cade-n gură când vorbim,
şi-n ochi, când nu găsim cuvântul.
Şi nu ştim ce păreri de rău
ne tulbură, pieziş, avântul.

Ne-om aminti cândva târziu
de-această întâmplare simplă,
de-această bancă unde stăm
tâmplă fierbinte lângă tâmplă.

Visând, întrezărim prin doruri -
latente-n pulberi aurii –
păduri ce ar putea să fie
şi niciodată nu vor fi.

poezie de Lucian Blaga din "Cântecul focului"

Photo Courtesy of Alex Mazilu

10 comentarii:

  1. Mulţumesc, Cristi, pentru acest regal de muzică, poezie şi fotografie pe care l-ai împărtăşit cu noi!
    Cred că pentru prima dată am ascultat această variantă a melodiei "Întâmplare simplă" cântată de Nicu Alifantis şi Iris. Nu-mi amintesc s-o mai fi ascultat vreodată! Îmi place şi mă bucur mult că ne-ai deschis această oportunitate! Mulţumesc încă o dată. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am ascultat azi in premiera aceasta varianta. Am aflat de ea datorita maestrului Nicu Alifantis care a postat-o pe pagina dansului de Facebook! :)

      Ștergere
  2. Wow! 1982! Atunci am început liceul!

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar vine de departe aceasta melodie,iar versurile sunt super!
    duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. minunat! minunat! ...
    duminica faina!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce mult mi-a placut melodia aceasta! Am ascultat-o de sute de ori. Poftim, acum ma apuca nostalgia...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu stiu piesa de multa vreme, dar nu cunosteam interpretarea lui Nicu Alifantis alaturi de trupa Iris din 1982! :)

      Ștergere