vineri, 6 februarie 2015

MELODIE NOUĂ: Valentin Dinu feat. Colin — "Perfectă" (Lyric Video, 2015)

Valentin Dinu a lansat joi, 5 februarie 2015, o nouă melodie de dragoste, "Perfectă", piesă interpretată în colaborare cu Colin. Primul videoclip oficial din cariera lui Valentin Dinu a apărut în iunie 2014, pentru single-ul de succes "Într-o zi", cântat împreună cu Anya.
Enjoy!

Valentin Dinu feat. Colin - Perfecta (New Official Lyric Video)



Valentin Dinu featuring Colin - Perfecta (single nou, 05.02.2015)
Muzica: Andrei Tostogan, Calin Goia
Text: Calin Goia, Cosmin Motea
Producator muzical: Tam Tam Studio
(C) & (P) MediaPro Music Entertainment 2015
by MediaProMusic (YouTube), 5 feb. 2015

Piesa, compusa de Andrei Tostogan si Calin Goia, solistul trupei Voltaj, este de fapt o declaratie de dragoste, cu un mesaj emotionant. “M-am indragostit de melodie inca din prima clipa. Ma regasesc in versurile sale, cred ca multa lume se va regasi in text. Sper sa ajunga la sufletele oamenilor si, bineinteles, in topurile muzicale! Ii dedic acest nou single sotiei mele”, a spus Valentin Dinu, potrivit www.mediapromusic.ro.

10 comentarii:

  1. noua piesa a lui valentin dinu chiar este ~perfecta~

    RăspundețiȘtergere
  2. Este absolut superbă melodia lui Valentin Dinu. Cred că soţia lui se va bucura foarte mult, aşa cum este şi firesc să fie, de acest cadou sublim din partea lui şi trebuie să fie foarte mândră de el, neapărat, căci are de ce. Îmi place aşa mult şi mă bucură aşa de tare când văd că se întâmplă lucruri minunate în lumea aceasta!
    Mie îmi place foarte mult melodia. În opinia mea este cea mai bună melodie a lui Valentin Dinu de până acum.
    Mulţumesc mult, Cristi, că ai împărtăşit-o cu noi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut melodia noua a lui Valentin Dinu! Se cunoaste contributia lui Calin Goia de la Voltaj. :)

      Ștergere
  3. Mult succes lui Valentin Dinu. Şi sper ca dedicaţia să fie primită! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt convins ca va avea si mai mult succes in viitorul apropiat. :)

      Ștergere
  4. Ei, multe domnișoare și-ar dori o așa declarație de iubire! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. imi place mult! voce, tex, melodie... totul armonizeaza!
    un weekend minuat sa ai!

    RăspundețiȘtergere