duminică, 24 aprilie 2016

PIESĂ NOUĂ: Alama feat. Ligia - "Necondiţionat". VERSURI, SINGLE NOU (2016), OFFICIAL AUDIO

2016 melodie noua Alama feat Ligia Neconditionat piesa noua Alama featuring Ligia Neconditionat versuri lyrics official audio Alama cu Ligia Neconditionat numa melodia fara video single nou Alama si Ligia Neconditionat noul hit ligia 2016 melodii noi ligia 2016 muzica noua ligia 22 aprilie 2016 ultima melodie ligia 2016 ultima piesa Alama cu Ligia Neconditionat cea mai noua melodie Alama featuring Ligia Neconditionat mediapro music youtube official videos 22.04.2016 new single ligia 2016 alama new song 2016
Alama feat. Ligia - Neconditionat (piesa noua, single oficial, audio, 2016) MediaPro Music

Alama şi Ligia au lansat oficial o nouă melodie, "Necondiţionat", pe YouTube vineri, 22 aprilie 2016. Piesa "Necondiţionat" (muzică şi versuri) este compusă de către Alama şi Ligia, noul single fiind produs de MediaPro Music Romania.
Audiţie plăcută!

Alama feat. Ligia - Neconditionat (Official Audio Track) New Single 2016



Alama featuring Ligia - Neconditionat (Audio Track, New Song)
Orchestratie: Alama, Gabriel Haraga
Muzica: Alama, Ligia
Versuri: Alama, Ligia
Artwork: Massy @ Follow design
Stream / Download / Listen: https://mediapro.lnk.to/Alama-Ligia-NeconditionatYT

Versuri/Lyrics:

Refren:

Neconditionat... neconditionat...
Te-am iubit, eram neinfricata
Chiar nu credeam c-o sa pleci vreodata
Neconditionat... neconditionat...
La rau si la bine am fost langa tine
Acum te simt aproape, dar esti departe

Strofa

Stiu ca nu-ti vine sa crezi ca am plecat dar, de fapt, sunt aici
Te vad cum plangi cu pozele noastre in brate si apoi ma strigi
Te aud, sunt aici cu tine!
Ce-i cu tine? De fapt, ce-i cu mine?
Promit sa trecem si peste asta chiar daca lasam in spate ruine
Pre-refren
Te vad in fata mea, nu pot sa te ating
Dansez cu umbre reci, incerc sa nu ma sting
Amintirea ta imi da putere
Sa lupt cu intunericul in plina cadere

Refren:

Neconditionat... stii, neconditionat...
Te-am iubit, eram neinfricata
Chiar nu credeam c-o sa pleci vreodata
Neconditionat... neconditionat...
Am fost langa tine la rau si la bine
Acum te simt aproape, dar esti departe

Strofa

Promit sa ma-ntorc la tine desi nu stiu unde dracu' ma aflu
Aud voci care-mi zic sa te uit de tot, sa schimb paragraful
Intunericul negru ma orbeste tot mai mult, dar inca te simt
Iubirea ta e busola mea in acest labirint
Pre-refren
Te vad in fata, nu pot sa te ating
Dansez cu umbre reci, incerc sa nu ma sting
Amintirea ta imi da putere
Sa lupt cu intunericul in plina cadere

Brigde:

Glasul cristalin al stropilor de ploaie
Sopteste ca te-ntorci in curand acasa
Bataia vantului sufletul mi-l indoaie
Amintirea ta o am pe suflet trasa
Glasul cristalin al stropilor de ploaie
Sopteste ca te-ntorci in curand acasa
Bataia vantului sufletul mi-l indoaie...
Eu te strig cu disperare..

Refren:

Neconditionat... neconditionat...
Te-am iubit, eram neinfricata
Chiar nu credeam c-o sa pleci vreodata
Neconditionat... neconditionat...
La rau si la bine am fost langa tine
Acum te simt aproape, dar esti departe

(C) & (P) MediaPro Music Entertainment 2016

by MediaProMusic (YouTube), 22 aprilie 2016

Sursa foto (Photo Source), coperta celui mai nou single oficial lansat de Alama featuring Ligia - Neconditionat (2016): Alama (Facebook) - www.facebook.com/Alama.Music

5 comentarii:

  1. Superbe versuri. Felicitări autorului versurilor, și interpreților, foarte actuală, din nefericire, această poveste... Mulțumesc pentru că, încă mai cauți valori ale muzicii actuale, pentru noi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbe versuri. Felicitări autorului versurilor, și interpreților, foarte actuală, din nefericire, această poveste... Mulțumesc pentru că, încă mai cauți valori ale muzicii actuale, pentru noi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere! Alama si Ligia vor avea succes cu noua piesa din 2016 "Necondiţionat".

      Ștergere
  3. O linie melodica ce aduce liniste in suflet alaturi de versuri minunate .Un cantec minunat!

    RăspundețiȘtergere