miercuri, 27 aprilie 2016

VIDEOCLIP NOU: Delia - "Ce are ea". PIESĂ NOUĂ (2016), VERSURI, SINGLE OFICIAL, LIVE VIDEO ("Welcome To Deliria", Sala Palatului, aprilie 2016)

2016 melodie noua Delia Ce are ea piesa noua Delia Matache Ce are ea versuri lyrics noul cantec delia 2016 cat music romania 2016 melodii noi Delia Ce are ea videoclip nou official youtube Delia Ce are ea live video single nou delia 2016 muzica noua delia matache 2016 ultima melodie delia matache 2016 noul hit delia 2016 27 aprilie Delia Ce are ea live video Welcome To Deliria Sala Palatului concert Bucuresti aprilie 2016
Delia - Ce are ea (piesa noua, videoclip oficial, single nou, 2016) Bucuresti, Sala Palatului

Delia Matache a lansat videoclipul oficial pentru noua melodie "Ce are ea" miercuri, 27 aprilie 2016, pe YouTube. Piesa de dragoste "Ce are ea" este compusă (muzică şi versuri) de Sandor Biro. Clipul noului single conţine o înregistrare live din timpului concertului extraordinar "Welcome To Deliria", susţinut de către Delia la Sala Palatului (Bucureşti) în două reprezentaţii pe 2 şi 3 aprilie 2016.
Cat Music Romania a prezentat în premieră azi pe canalul oficial de YouTube videoclipul cântecului. Cu siguranţă, "Ce are ea" va fi unul dintre hiturile româneşti ale anului 2016. Vizionare plăcută!

Delia - Ce are ea (Official Video Live) New Single 2016



Delia Matache - Ce are ea (Official Video Live, New Song) by Cat Music
Muzica si text: Sandor Biro

Versuri/Lyrics:

Ce are ea si nu am eu
E acolo la bine, va fi si la greu
Te strange noaptea in brate
Cand dormi cu spatele la ea

Ce are ea si nu am eu
Deseneaza, oare, pe cer, un curcubeu
Cand ploaia ti-a ajuns
Si nu gasesti raspuns

Spune-mi tu, nu e ciudat
Ai venit cand ploaia te-a udat
Spune-mi tu, nu e ciudat
Te-am uscat, imbratisat si-ai plecat

Sper ca esti fericit
Vreau sa fii doar iubit
Poate n-am oferit
Ce are ea

Sper ca la rasarit
Sa te simti implinit
Cand te strange in brate
Cum poate ea

Ce are ea, sigur esti multumit
Spune-mi daca, de la ea, vreodata ai auzit
Ca tu, si fara flori, esti usor de iubit

Ce are ea, nu gasesc raspuns
De nori, eu cum scap, ploaia m-a patruns
De ce, in fata mea, va zambeati pe ascuns

Spune-mi tu, nu e ciudat
Ai venit cand ploaia te-a udat
Spune-mi tu, nu e ciudat
Te-am uscat, imbratisat si-ai plecat

Sper ca esti fericit
Vreau sa fii doar iubit
Poate n-am oferit
Ce are ea

Sper ca la rasarit
Sa te simti implinit
Cand te strange in brate
Cum poate ea

Ce are ea si nu am eu
Ce are ea si nu am eu
........................................­.

by Cat Music (YouTube), 26 aprilie 2016

Sursa foto (Photo Courtesy), coperta celui mai nou single oficial lansat de Delia Matache - Ce are ea (2016): Cat Music (captura YouTube).
Click pe link dacă vrei să vezi şi MELODIE NOUĂ: Taxi feat. Delia - "Atât de trist", SINGLE NOU (2016), VIDEOCLIP OFICIAL!

Delia - Ce are ea (Live la Radio ZU) New Video 2016



Delia canta pe scena Forza ZU 2016 - București, Piața Constituției, sâmbătă, 21 mai, 14:00 - http://bit.ly/FZU16event.
by Radio ZU (YouTube), 28 apr. 2016

5 comentarii:

  1. Frumos clip, Cristi! Mulțumesc pentru înseninarea dimineții mele cu o melodie magică!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc si eu! Imi pare bine ca ti-a placut videoclipul oficial lansat de catre Delia pentru cea mai noua melodie "Ce are ea" (2016)! :)

      Ștergere
    2. Gratulálok Biró Sandor!

      Ștergere
    3. Compozitorul a fost foarte inspirat intr-adevar. :)

      Ștergere
  2. Absolut superbă melodia! Și atâta romantism, cum de mult nu am văzut într-un videoclip! Fantastic, Delia Matache nu se dezminte. E uluitor ce poți face dintr-o poveste de dragoste obișnuită!
    Mulțumesc, din tot sufletul pentru că ne-ai adus această frumoasă melodie în atenția noastră, a celor care ori nu știm să căutăm, ori nu avem timp. Îți suntem recunoscători.

    RăspundețiȘtergere