miercuri, 20 aprilie 2016

MELODIE NOUĂ: F.Charm - "Caz real" feat. Zenn şi Caitlyn. VERSURI, SINGLE NOU (2016), VIDEOCLIP OFICIAL

2016 melodie noua F.Charm Caz real feat Zenn special guest Caitlyn piesa noua F.Charm Caz real featuring Zenn Caitlyn youtube red clover media ultima melodie a lui F.Charm Caz real feat. Zenn si Caitlyn noul single videoclip official F.Charm Caz real feat. Zenn Caitlyn noul cantec de dragoste ultimul single official F.Charm - Caz real feat. Zenn (special guest Caitlyn) noul hit 2016 F.Charm - Caz real feat. Zenn (special guest Caitlyn) melodii noi muzica noua F.Charm - Caz real feat. Zenn (special guest Caitlyn)
F.Charm - Caz real feat. Zenn si Caitlyn (piesa noua, videoclip oficial, single nou, 2016)

F.Charm, Zenn şi Caitlyn au lansat o nouă melodie, "Caz real", şi videoclipul oficial al cântecului marţi, 19 aprilie 2016, pe YouTube. Piesa "Caz real" este produsă de Lanoy Production, muzica fiind compusă de către F.Charm, Zenn şi Flavius, iar versurile sunt scrise de F.Charm. Clipul noului single este produs de The Others Studio, iar regia îi aparţine Isabellei Szanto. Videoclipul cântecului a fost lansat de Red Clover Media şi Lanoy Records.
"Am scris această piesă, inspirat din povestea de dragoste pe care a trăit-o Zenn. Fiind prieteni, am luat parte la evoluția și sfârșitul acelei relații, m-a impresionat tot ce a trăit acest om și așa a ieșit «Caz real», o poveste tristă dar adevărată.
Astfel, i-am propus lui Zenn să își exprime sentimentele prin sunetul profund de vioară, poveste pentru care Caitlyn a primit rolul de a întări mesajul pe care am vrut să-l transmit.
Nu am vrut și nu vreau să par vreun «Doctor Love», însă îmi place să-mi exprim experiențele din viață în piese, pentru că atunci când muzica se oprește, ascultătorul trebuie să fi învățat ceva din ea, să fi simțit și să trăiască odată cu autorul. Privesc fiecare piesă ca pe un episod dintr-un serial de succes numit de noi toți, VIAȚĂ!
Music is a mission, not a competition!", a povestit F.Charm despre cea mai nouă piesă "Caz real", potrivit www.redclover.ro.
Vizionare plăcută!

F.Charm - Caz real feat. Zenn (special guest Caitlyn) Videoclip Oficial, New Single 2016



Descarca de pe iTunes: http://apple.co/1NknjjO
Videoclip by The Others & Isabella Szanto
Piesa produsa de Lanoy Production
Orchestratie: F.Charm, Zenn, Florin Nedelcu
Muzica: F.Charm, Zenn, Flavius
Versuri: F.Charm
Mix/Master: Flavius
Stylling: Stefania Duca (Step by Steph)

Versuri/Lyrics:

Refren :
De ce m-ai mintit?
Cu ce ti-am gresit?
Ai tai nu m-au vrut de la-nceput
Si-acum o sa le para rau, para rau
Si tie o sa-ti para rau, para rau
Ti-am dat un inel, sa-ti spuna si el
Ca o sa-ti para rau

Strofa 1:
Inc-o noapte alba, doru’ de tine ma inunda
Aceeasi patru pereti ce ezita sa-mi raspunda
Pe unde umblii-n seara asta, unde ai plecat
Deja de mult mi-a fugit gandul, oare cine-i vinovat?
Am pus paie pe foc ca sa ard acele patimi
Dar s-a inaltat prea mult si l-am stins cu doua lacrimi
Mama ta nu vrea sa ma vada-n preajma ta
Sa unim doua destine cu un “Da” din partea ta

Prerefren :
Si-o sa iti para rau, para rau, para rau
Si-o sa le para rau, para rau, para rau
Si-o sa iti para rau, para rau, para rau
Si-o sa le para rau, para rau, para rau

Refren …

Strofa 2:
Sufletul mi-era tot acoperit de limite, si tii minte
ca ti-am zis frumos, hai abtine-te
Si uite-te , ce-ai facut cu el nu am liniste
I-ai zis fara sa stiu : Sesam deschide-te
Mi-am dus inima la doctor, sa vada ce-i cu ea
Poate stie cum sa faca el, sa bata cum batea
Mi-a zis …La dragoste nu exista tratament
Doar lacrima data din suflet e medicament

Prerefen…
Refren….

Editor: Red Clover Media & Co-editor: Lanoy Records & Co-editor: Roton Music

by Red Clover Media (YouTube), 19 aprilie 2016

Mai multe detalii despre cea mai noua melodie F.Charm - "Caz real" featuring Zenn si Caitlyn gasiti aici: http://redclover.ro/stiri-red-clover-media/674/.

2016 ultima melodie F.Charm  Caz real feat. Zenn si Caitlyn ultima piesa F.Charm Caz real feat. Zenn cu Caitlyn official video youtube 19 aprilie 2016 ultimul single noul hit 2016 F.Charm Caz real feat. Zenn si Caitlyn noul cantec youtube F.Charm - Caz real feat. Zenn si Caitlyn cea mai noua melodie f charm 2016 melodii noi muzica noua F.Charm Caz real feat. Zenn si Caitlyn 19.04.2016
Caitlyn - Caz real (videoclip nou, single oficial, piesa noua, 19.04.2016) Foto Facebook

Click pe link dacă vrei să vezi şi PIESĂ NOUĂ: Serena feat. F.Charm - "Cupidon". VIDEOCLIP OFICIAL, VERSURI, SINGLE NOU (2016)!

Sursa foto 1 (Photo Source), coperta noului single oficial lansat de F.Charm - Caz real featuring Zenn (special guest Caitlyn): F.Charm (Facebook) - www.facebook.com/fcharm
Sursa foto 2: Caitlyn (Facebook) - www.facebook.com/CaitlynOfficial

Un comentariu:

  1. E superrr cea mai noua melodie din 2016 scoasa de F.Charm - Caz real featuring Zenn si Caitlyn!! Noua piesa a lui F Charm imi place mult, noul videoclip este foarte frumos, cel mai nou single e deosebit si ajunge hit in 2016!! Noul cantec al lui F Charm e pe repeat de aseara!!!

    RăspundețiȘtergere