miercuri, 8 iunie 2016

PIESĂ NOUĂ: Alex Mica feat. W.Y.D. (Doddy) şi Mr. Sax - "Transylvania" (Official Audio, New Single 2016, New Song)

2016 melodie noua Alex Mica feat W Y D Doddy and Mr. Sax Transylvania piesa noua Alex Mica featuring Doddy and Mr. Sax Transylvania ultima melodie a lui alex mica 2016 noul single  Alex Mica feat. W.Y.D. (Doddy) şi Mr. Sax - "Transylvania" cea mai recenta melodie a lui alex mica 8 iunie 2016 melodii noi alex mica 2016 muzica noua  Alex Mica feat. W.Y.D. (Doddy) şi Mr. Sax - "Transylvania" ultimul single noul hit alex mica 08.06.2016 cat music voices media youtube alex mica 2016
Alex Mica feat. W.Y.D. and Mr. Sax - Transylvania (piesa noua, audio, new single, 2016)

Alex Mica, W.Y.D. (Who's You Doddy), cunoscut şi ca Doddy, împreună cu Mr. Sax au lansat o nouă melodie, "Transylvania", pe YouTube miercuri, 8 iunie 2016. Piesa "Transylvania" este compusă de către bănăţeanul Alex Mica (muzica), iar versurile au fost scrise de Alex Mica şi Claudiu Polk (Who's You Doddy). Cat Music Romania şi Voices Media au produs noul single "Transylvania" care a fost orchestrat de Shift şi Constantin Bodea.
"Piesa «Transylvania» este o idee originala care mi-a venit in timp ce zburam spre Malaysia, unde am avut un mini-turneu in mai 2015. Piesa am compus-o intr-o seara, in apartamentul din Penang, unde eram cazat impreuna cu Mr. Sax si managerul meu, Bogdan Toma. Vocea mea si saxofonul lui Cosmin au fost inregistrate in studioul din Penang, iar la sfarsitul anului, piesa a ajuns la Shift pentru productie. Sper ca noul meu single sa ajunga la urechile fanilor si, de ce nu, sa fie auzit pe tot mapamondul, mai mult decat primul meu hit, «Dalinda»", declară Alex Mica pe pagina sa oficială de Facebook azi cu ocazia lansării cântecului "Transylvania".
Audiţie plăcută!

Alex Mica feat. W.Y.D. and Mr. Sax - Transylvania (Official Single) New Song 2016



Alex Mica featuring W.Y.D. and Mr. Sax - Transylvania (Official Audio, New Song) by Cat Music
Muzica: Alex Mica
Versuri: Alex Mica, Claudiu Polk (W.Y.D.)
Orchestratie: Gabi Istrate (Shift), Constantin Bodea
Mixing & Mastering: Alex Cotoi
Artwork: Bogdan Iorga & Catalin Cristea (Massy)
by Cat Music (YouTube), 8 iun. 2016

Sursa foto (Photo Courtesy), coperta celui mai nou single oficial lansat de Alex Mica featuring W.Y.D. (Doddy) and Mr. Sax - Transylvania: Alex Mica (Facebook) - www.facebook.com/AlexMica/.

2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Multumesc si eu! Imi pare bine ca ti-a placut cea mai noua melodie lansata de Alex Mica featuring W.Y.D. si Mr. Sax - "Transylvania"! :)

      Ștergere