marți, 28 iunie 2016

VIDEOCLIP NOU: Miss Mary - "Find Me". MELODIE NOUĂ (2016), VERSURI, SINGLE OFICIAL

2016 melodie noua Miss Mary Find Me piesa noua Miss Mary Find Me videoclip noul single Miss Mary Find Me noul hit miss mary melodii noi 2016 youtube videoclip official new song 2016 Miss Mary Find Me new single miss mary 22 iunie 2016 ultima melodie Miss Mary Find Me cea mai noua piesa new video 2016 Miss Mary Find Me 22.06.2016 ultima piesa Miss Mary Find Me
Miss Mary - Find Me (piesa noua, videoclip oficial, new single, 2016)/ Foto: The Others

Miss Mary a lansat o nouă melodie, "Find Me", şi videoclipul oficial al cântecului pe YouTube miercuri, 22 iunie 2016. Piesa "Find Me", interpretată în limba engleză, este produsă de Eberhard Cristian (Electric Pulse) în studioul On Music pentru Red Clover Media. Maria Alexandra Florea (Miss Mary) şi Eberhard Cristian (Electric Pulse) au compus muzica şi versurile, iar clipul noului single este regizat şi produs de echipa The Others Studio.
"«Find me» a luat naștere anul trecut în studio. Am uitat repede de ea; m-am luat cu facultatea, alte proiecte… Până de curând, când Cristian Eberhard, producătorul piesei, mi-a prezentat o nouă variantă. Bineînțeles că n-am mai stat pe gânduri; am făcut versurile și ne-am hotărât să o lansăm. Este și o provocare pentru mine! Diferă mult de stilul pe care l-am abordat până acum și vine la pachet cu un videoclip pe gustul meu, marca The Others Studio", a declarat Miss Mary cu ocazia lansării noului single, potrivit www.redclover.ro.
Vizionare plăcută!

Miss Mary - Find Me (by Electric Pulse) Official Video, New Single 2016



Muzica si text: Maria Alexandra Florea (Miss Mary), Eberhard Cristian (Electric Pulse)
Producator: Eberhard Cristian (Electric Pulse)
Mix/Master: Eberhard Cristian (Electric Pulse)
Produsa in studio-ul On Music : https://www.facebook.com/onmusic.ro/
Videoclip by The Others
https://www.facebook.com/TheOthersStudio
Make-up by Anca Apostu & Mihaela Ludu

Lyrics:

Tellin' me lies
When you come home
But I know you have been with her
You should've known
I'm not so dumb
Ain't you afraid I will be gone?

Now please let go of my hand,
I gotta get used to being left and
You know, you know

You will look for me,
For my beauty in every girl you see
Let me tell you something
You won't find me, you won't find me
Now I sing along
I have been stuck here for so long
Don't u try to come back
You won't find me, you won't find me

Editor: Red Clover Media & On Music
by Red Clover Media (YouTube), 22 iun. 2016

Detalii despre piesa noua gasiti aici: http://redclover.ro/stiri-red-clover-media/miss-mary-lanseaza-find-me/.

Sursa foto (Photo Courtesy), postarea despre cea mai noua melodie lansata de Miss Mary - Find Me (2016, videoclip oficial): Miss Mary (Facebook) - www.facebook.com/MissMaryOfficial/.

2 comentarii:

  1. Multumesc de auditie, Cristi!
    Mi-a placut!
    O zi excelenta sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc si eu! Imi pare bine ca ti-a placut noua melodie lansata de Miss Mary - "Find Me" (2016). O zi faina! :)

      Ștergere