vineri, 17 iunie 2016

VIDEOCLIP NOU: Colin feat. Kamelia - "Piesa noastră" (2016). Colin şi Kamelia - "Piesa noastră" (versuri, 2015, official audio, single)

2016 videoclip nou Colin feat Kamelia Piesa noastra official video youtube Colin featuring Kamelia Piesa noastra versuri lyrics Colin si Kamelia Hora piesa noastra 17 iunie 2016 videoclip oficial Colin si Kamelia Hora Piesa noastra Camelia Hora videoclip nou 17.06.2016 youtube red clover media cantareata kamelia hora piesa noastra videoclip studio 66 records official audio Colin feat Kamelia Piesa noastra 2015 audio colin feat kamelia piesa noastra fara imagini numai cantecul varaianta audio a melodiei Colin feat Kamelia Piesa noastra
Colin feat. Kamelia - Piesa noastra (videoclip nou, official single) Foto: Red Clover Media

Colin şi Kamelia au lansat un nou videoclip, pentru melodia "Piesa noastră", pe YouTube vineri, 17 iunie 2016, după exact un an de la prezentarea variantei audio în mediul online. Piesa de dragoste este compusă (muzică şi versuri) de către Cosmin Cătălin Motea (Colin), iar regia clipului îi aparţine cunoscutului producător muzical George Hora, fratele cântăreţei Camelia Hora.
Cântecul şi videoclipul oficial sunt produse de Studio 66 Records, Tam Tam Studio şi Red Clover Media. Versiunea audio a superbei balade hip hop a adunat aproape 3.500.000 de accesări pe canalul de YouTube Studio 66 Records.
Filmările s-au desfăşurat la Timișoara, într-o hală părăsită de la marginea orașului, pe parcursul a 12 ore, notează www.redclover.ro. Vizionare plăcută!

Colin feat. Kamelia - Piesa noastra (Videoclip Oficial) 2016



Regie/Montaj: George Hora
DOP: Ovidiu Roteliuc, George Hora
Productie video: STUDIO 66 / Timisoara
Muzica si text: Cosmin Motea (Colin)
Productie/Aranjament/: Cosmin Motea, George Hora
Mix/Master: George Hora @ STUDIO 66, Timisoara
Producatori: TAM TAM STUDIO / RED CLOVER MEDIA

Versuri/Lyrics, Colin featuring Kamelia - Piesa noastra (Official Video) 2016

Refren:
Chiar de am ales alt drum
Fara tine nu vreau, dar fara tine nu
Nu mai pot zambi
Piesa noastra mereu se va auzi
Chiar si-acum, pe alt drum
Fara tine nu pot, dar fara tine nu am
Tot ce mi-am dorit
Piesa noastra nu va avea sfarsit

Strofa:
Mi-ai spus ca vrei sa pleci, n-am facut decat sa stau
Am luat-o ca atunci cand vorbele nu mai contau
Privirile ajungeau, totul era clar
Voiam sa zic ceva, dar buzele ni se lipeau
E ca un joc de sah, dar esti regina, stii bine
Ca, printre alb si negru, sunt nebun dupa tine
Acum innebunesc gandindu-ma la cine
Te strange tare in brate cine
Te-a castigat
Simt ca am pierdut o batalie
Tu vrei sa fiu istorie, dar istoria se rescrie
Dar, poate e mai bine, poate realizezi intr-un sfarsit
Tu esti melodia, eu sunt ritmul, piesa noastra-i pe repeat

Refren:
Chiar de am ales alt drum
Fara tine nu vreau, dar fara tine nu
Nu mai pot zambi
Piesa noastra mereu se va auzi
Chiar si-acum, pe alt drum
Fara tine nu pot, dar fara tine nu am
Tot ce mi-am dorit
Piesa noastra nu va avea sfarsit

Strofa 2:
Mi-ai spus ca vrei o schimbare, un nou inceput
Mi-ai spus ca e prea mult, ca n-are rost sa mai lupt
Ma uitam la tine fix, nu credeam ce aud
Te uitai la mine fix, ca la un necunoscut
Dar te cunosc de parca am crescut in aceeasi casa
Si acum ne place in casa, dar cu perdeaua trasa
N-am nici o sansa sa ma recuperez
Ca sunt dependent de tine si nu vrea sa ma tratez
Stiu ca simti la fel, dar nu lasi sa se vada
Si ma cauti cu privirea, atunci cand esti cu el pe strada
Dar vezi sa nu ma pierzi, ca viata-i scurta rau
Si stii ca piesa noastra-i numarul unu in topul tau

Refren:
Chiar de am ales alt drum
Fara tine nu vreau, dar fara tine nu
Nu mai pot zambi
Piesa noastra mereu se va auzi
Chiar si-acum, pe alt drum
Fara tine nu pot, dar fara tine nu am
Tot ce mi-am dorit
Piesa noastra nu va avea sfarsit

by Red Clover Media (YouTube), 17 iunie 2016

Colin featuring Kamelia - Piesa noastra (Official Audio) 2015



Muzica si text: Cosmin Motea (Colin)
Productie/Aranjament/: Cosmin Motea, George Hora
Mix/Master: George Hora @ Studio 66, Timisoara
Producatori: TAM TAM STUDIO / RED CLOVER MEDIA
Foto by: Andreea Goia
Artwork: XAO
Colin si Kamelia - Piesa noastra (Official Audio)
Copyright @ STUDIO 66 RECORDS 2015
by Studio 66 Records (YouTube), 17 iunie 2015

Detalii despre noul videoclip oficial lansat azi găsiţi aici: http://redclover.ro/stiri-red-clover-media/colin-si-kamelia-lanseaza-videoclipul-piesa-noastra/.
Sursa foto (Photo Courtesy): www.redclover.ro

4 comentarii:

  1. Este absolut superb cel mai nou videoclip scos de Colin feat. Kamelia Hora pentru melodia Piesa noastra!! Colin si Camelia Hora au scos cel mai frumos clip din 2016!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Cred ca este una dintre cele mai bune melodii romanesti din 2015.

      Ștergere