joi, 16 iunie 2016

VIDEOCLIP NOU: Anda Adam - "Am chef". MELODIE NOUĂ (2016), VERSURI, SINGLE OFICIAL

2016 melodie noua Anda Adam Am chef piesa noua Anda Adam Am chef videoclip noul single Anda Adam Am chef versuri lyrics noul hit anda adam youtube 2016 official video 16 iunie 2016 ultima melodie Anda Adam Am chef 16.06.2016 cea mai noua melodie Anda Adam Am chef ultimul single noul cantec roton music romania Anda Adam Am chef
Anda Adam - Am chef (piesa noua, videoclip oficial, new single, 2016)

Anda Adam a lansat o nouă melodie, "Am chef", şi videoclipul oficial al cântecului joi, 16 iunie 2016, pe YouTube. Piesa "Am chef" este produsă în studiourile Ha Ha Ha Production pentru Roton Music Romania. Muzica este compusă de către Şerban Ionuţ Cazan, Andrei Tiberiu Maria (Smiley), Boka Florin şi Nagy Lucian, iar versurile au fost scrise de Smiley, Alexandru Petru Stancu şi Gabriel Cristian Pascu.
Regia clipului noului single al Andei Adam îi aparţine lui Bogdan Daragiu. Vizionare plăcută!

Anda Adam - Am chef (Official Video) New Single 2016



Muzica: Serban-Ionut Cazan, Maria Andrei-Tiberiu (Smiley), Boka Florin, Nagy Lucian
Text: Maria Andrei-Tiberiu (Smiley), Alexandru-Petru Stancu, Gabriel-Cristian Pascu
Editor: Roton Music Publishing/Ha Ha Ha Production
© & (P) ROTON 2016
Regizor & DOP: Bogdan Daragiu
Make-up: Romelia Pelin
Hair: George Cozma
Styling: Magda Mohamed

Versuri/Lyrics, Anda Adam - Am chef (single nou, 2016):

Noaptea inca n-a inceput dar sigur va dura
Si oricat as vrea sa stau ma misca muzica
Dar cuvintele-s putine sa spun ce simt pentru tine
N-am nevoie de cuvinte atinge-ma si simte

Nu imi sta gandul la lucruri marunte
Fac ce-mi spune inima

Am chef, am chef
Nu stiu cum termin dar stiu cum încep!
Cu miscari din sold si din piept
Stiu cum sa te fac mai atent
Nu pierde o clipa ca nu stii ce pierzi
Am chef, am chef
Nu stiu cum termin dar stiu cum incep!

Un moment pentru amandoi nu-i nevoie sa-ti explic
Doar citeste in miscari fiindca azi ti le dedic
Dar cuvintele-s putine sa spun ce simt pentru tine
N-am nevoie de cuvinte atinge-ma si simte

by RotonMusicTV (YouTube), 16 iunie 2016

Sursa foto (Photo Courtesy), postarea despre cea mai noua melodie lansata de Anda Adam - Am chef (videoclip nou, 2016): Anda Adam Official (Facebook) - www.facebook.com/AndaAdamOfficial/.

4 comentarii: