joi, 9 iunie 2016

MELODIE NOUĂ: Sore feat. Liviu Teodorescu - "Adu-mi aminte să te uit" (2016). New Single, Official Audio

2016 melodie noua Sore feat Liviu Teodorescu Adu-mi aminte sa te uit piesa noua Sore Mihalache featuring Liviu Teodorescu Adu-mi aminte sa te uit noul single sore si liviu teodorescu 2016 ultima melodie Sore feat. Liviu Teodorescu Adu-mi aminte sa te uit 9 iunie 2016 official audio youtube Sore si Liviu Teodorescu Adu-mi aminte sa te uit cea mai noua piesa sore feat liviu teodorescu 09.06.2016 noul cantec ultimul single noul hit youtube Sore feat Liviu Teodorescu Adu-mi aminte sa te uit
Sore feat Liviu Teodorescu - Adu-mi aminte sa te uit, piesa noua, single oficial, audio, 2016

Sore Mihalache şi Liviu Teodorescu au lansat o nouă melodie, "Adu-mi aminte să te uit", pe YouTube joi, 9 iunie 2016. Piesa de dragoste "Adu-mi aminte să te uit" este produsă de HaHaHa Production pentru MediaPro Music Entertainment. Muzica este compusă de către Cazan Şerban, Boka Florin, Nagy Lucian, Sorina Mihalache (Sore), Liviu Teodorescu şi Robert Toma, ultimii trei artişti fiind şi autorii versurilor cântecului.
Sore şi Liviu Teodorescu au anunţat pe paginile lor oficiale de Facebook că în curând va fi lansat videoclipul noului single "Adu-mi aminte să te uit". Audiţie plăcută!

Sore feat. Liviu Teodorescu - Adu-mi aminte sa te uit (Official Audio) New Single 2016



Sore feat Liviu Teodorescu - Adu-mi aminte sa te uit (Official Audio, New Song)
Muzica: Cazan Serban, Boka Florin, Nagy Lucian, Sorina Mihalache, Liviu Teodorescu, Robert Toma
Text: Sorina Mihalache, Liviu Teodorescu, Robert Toma
Producator muzical: HaHaHa Production
(C) & (P) MediaPro Music Entertainment 2016
by MediaProMusic (YouTube), 9 iun. 2016

Sursa foto (Photo Courtesy), coperta celui mai nou single oficial lansat de Sore featuring Liviu Teodorescu - Adu-mi aminte sa te uit (2016): MediaPro Music Romania (captura YouTube).

Un comentariu:

  1. E minunata cea mai noua melodie scoasa de Sore si Liviu Teodorescu - Adu-mi aminte sa te uit!! Sint nerabdatoare sa apara noul videoclip la piesa noua din 2016!!

    RăspundețiȘtergere