marți, 25 februarie 2020

MELODIE NOUĂ: Aza feat. Guz - ”Visam”, VERSURI (2020). VIDEOCLIP OFICIAL, NEW SINGLE

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Aza feat. Guz - Visam (Official Video) NEW SINGLE 2020, NEW SONG



Aza feat. Guz - Visam
Muzica: Aza
Text: Aza, Alina Serban, Guz
Orchestratie: Costel Dominteanu
Editori: Roton Music Publishing, Sisterhood
© & (P) 2020 ROTON MUSIC

Versuri:

Am crezut in noi
Și am rămas cu tine
La rau și la bine
Am pierdut cât doi
Când ti-ai pus iubirea
In brațe străine

Ai plecat, ai plecat și ai lăsat
Doar urme in sufletul meu
N-ai știut o secunda cât mi-e de greu

Visam amândoi
Visam doar noi
In suflet amintiri
Prin ele respiri
Și nu înțeleg cum poți
Sa-mi lași inima printre hoți

Dar noi, visam amândoi
Visam doar noi
In suflet amintiri
Prin ele respiri
Și nu înțeleg cum poți
Sa-mi lași inima printre hoți

Am crezut in noi
Eu ma credeam munte
Tu mă vedeai stâncă
Așteptăm doar ploi
Dar mi-ai stropit cu lacrimi
Roca din stâncă

Am plecat, am plecat și a rămas
Doar o piatra in sufletul meu
N-am știut o secunda cât mi-e de greu

Visam amândoi ...
doar noi ..
visam amândoi ..

by Aza Official (YouTube), 25 feb. 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu