vineri, 21 februarie 2020

MELODII NOI: The Motans - ”Bine indispus”, ”Valuri mari”, The Motans feat. Irina Rimes - ”Poem” (2019), VERSURI. VIDEOCLIPURI OFICIALE, NEW SINGLES

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: The Motans - Bine indispus | Official Video, New Single 2019, New Song



SUBSCRIBE 🐱 The Motans Official YT channel:
http://smarturl.it/TheMotansYTsubscribe
Stream x Download: https://backl.ink/88754242
Booking & Licensing:
booking@globalrecords.com | +40.0757.104.166
https://globalbooking.ro/the-motans
licensing: licensing@globalrecords.com
Versuri: Denis Roabeș
Muzică: Denis Roabeș, Sebastian Barac, Marcel Botezan
Producție: Marcel Botezan, Sebastian Barac
Mix/Master: Max Chisaru
NGM Creative
Regie: Bogdan Paun
DOP: Alexandru Muresan
Scenariu: Denis Roabeș
Productie: Loops Production
Locatie: The Harp Irish Pub Bucharest
=================
Coordonator Productie:
Radu Lupu
Producator Executiv:
Robert Constantinescu
Asistent Productie:
Barbu Ionut Alexandru
Alexandru Toader
=================
Project Manager: Alice Halpert
Head of project management: Diana Munteanu
=================
Cast:
Barba-Alba Janisa Veronica
Stoica Andrei
D’Angelo Salvatore
Shen Xiaomnig
Bulencea Matei
Cristache Marian
Olteanu Alin
Costache Silvia
Roman Nicoleta
Mihai Bonciu
Urucu Bogdan
Marius Fodor
Iacob Catalin
Dragos Munteanu
Cotea Gheorghe Catalin
Sergiu Caragia
=================
Make-up and Hair:
Awad Yasmin
==================
Styling :
Daria Georgescu
==================
Gaffer :
Iancau Florin
Electricieni:
Bujorea Goerge
Stoica Mihai
Spetcu Vali
Stoica Cristi
=================
Grip:
Ungureanu Radu
Radu Viorel
=================
Camera Grip:
Dan Sibisan
=================
Masterprops:
Dumitru Danut
Costache Dragos
=================
Props:
Ghita Cristian
George Nastase
Dinca Marian
=================
Casting coordonator:
Dumitrescu Andrei
Anculia Maria
==================
Focus Puller:
Ovidiu Gramescu
==================
Camera Assistent:
Razvan Rosca
==================
SFX Department:
Master:
Udroiu Sorin
Assistant:
Alex Petre

The Motans - Bine indispus | VERSURI

Azi sunt Bine Indispus
Deranjez, dar nu mă scuz.
Sunt tristo-vesel-nu-știu-cum
Și dau iar adevărul cu parfum.

Fericirea-i un truc magic,
N-aștept să mi-l facă soarta
Dau paharul peste cap și rostesc "abracadabra”.

Toarnă, toarnă, să-mi dai (încă un pic)
De fapt, toarnă tot ce ai.
Toarnă, toarnă mai mult
Pe toate am să le duc.

Simt că parcă am uitat
Unde mă-ndreptam de fapt.
Calea-i dreaptă-n în urma mea,
Inima, ea doar înainte vrea.

Toate felinarele
Acum ard doar pentru mine,
Mă întreb oare cât mi-o veni factura la lumină.

Toarnă, toarnă, să-mi dai (încă un pic)
De fapt, toarnă tot ce ai.
Toarnă, toarnă mai mult
Pe toate am să le duc.

Trecutul nu era trecut în calendar,
Pe ziua de azi aveam alte chestii în program.
Da, știu, știu, știu,
Că sunt Bine Indispus,
Dar rămân pe drumul meu cu pasul drept și capul sus
Așa că,

Toarnă, toarnă, să-mi dai (încă un pic)
De fapt, toarnă tot ce ai.
Toarnă, toarnă mai mult
Pe toate am să le duc.

———————

(C) & (P) 2019 Global Records

by THE MOTANS Official (YouTube), 31 oct. 2019

MELODIE NOUĂ, VIDEOCLIP NOU: The Motans - Valuri mari (Official Video) NEW SINGLE 2019, NEW SONG



"Valuri Mari" Stream x Download: https://TheMotans.lnk.to/TMVM
Versuri - Denis Roabeș
Muzică - Denis Roabeș, Alex Cotoi, Marcel Botezan, Sebastian Barac
Producție - Alexandru Cotoi, Marcel Botezan, Sebastian Barac
Instrumente - Iștvan Ilieș (pian), Ali Said (tobe), Matei Bulencea (Bass), Damian Rusu (Chitară)
VIDEO:
NGM Creative
Regie: Bogdan Paun
DOP: Alexandru Muresan
Productie: Loops Production
(C) & (P) 2019 Global Records

The Motans - Valuri mari | Versuri

Strofa 1
Prieten drag,
N-am să te mint
Cerul pentru toate visele pare cam strâmt
Și ca să le facă loc stele cad
De dragul nostru pe pământ.

Prieten drag,
Am căutat
Un drum de viață mai frumos și nu mai larg,
Timpul e de nisip și stiu
Omul nu trece prea mult prin acest pustiu.

Prerefren
Mi-au spus că sunt un copil și că visele nu zboară,
Nu-i nimic, în drum spre stele mă voi folosi de scară.

Refren
Da-a-a, asta e viața mea!
E prima și ultima
O voi trăi cu-adevărat
Voi da toată cupa peste cap,
Voi fi fericit neîntrebat.
N-am de gând să stau la mal,
Mamă, lasă-mă să mă înec în valuri mari.

Strofa 2
Prieten drag,
Încep să simt
Cum adevărul se sufocă-n nodul de la gât,
Setea de lumină îmi agită pulsul
Caut întrebările corecte, nu răspunsul.
Trăiesc așa cum vrea inima și sufletu',
Îmi permit să vorbesc cu soarta la "per tu"
Cât mi-e roșu sângele,
Vreau sus toate pânzele!

Prerefren
Mi-au spus că sunt un copil, dar îmi asum povara,
Știu ca fiecare om urmează să își care scara.

Refren
Da-a-a, asta e viața mea!
E prima și ultima
O voi trăi cu-adevărat
Voi da toată cupa peste cap,
Voi fi fericit neîntrebat.
N-am de gând să stau la mal,
Mamă, lasă-mă să mă înec în valuri mari.

by THE MOTANS Official (YouTube), 2 aug. 2019

VIDEOCLIP NOU, PIESĂ NOUĂ: The Motans feat. Irina Rimes - POEM | Official Video, New Single 2019, New Song



"POEM" Stream x Download: https://TheMotans.lnk.to/poem
Muzica: Denis Roabes, Sebastian Barac, Marcel Botezan, Irina Rimes
Text: Denis Roabes, Irina Rimes
Regie: Bogdan Paun
DOP: Alexandru Muresan
Styling: Olivia Stoica
Make-up & Hair Styling: Andreea Cucu, Alex Ifimov
Producator: Loops Production
(C) & (P) 2019 Global Records

The Motans featuring Irina Rimes - POEM | Versuri

Vreau să ai curajul pentru primul pas
Fără hartă, fără compas
Să mă lași să fiu eu ghidul tău
De-i pantă sau loc drept, la bine și la greu

Unde nu cad ploile, nu au cum să crească flori
Unde nu sunt oameni buni, nu există sărbători
De nu rătăceam prin lume, sufletu-mi nu te găsea
Cu bine ai venit în inima mea

Fii poezie în viața mea
Inima te recită fără cuvinte, și vreau acum
Să stau în dreapta ta
Și să ne țină pasul doar înainte
Vreau să ai curajul să-ți dorești mai mult
Avem prezentu-n palme, uită de trecut
Ținem pașii încrezuți spre necunoscut
Știu drumul nostru va fi lung, dar va fi plăcut

Unde nu cad ploile, nu au cum să crească flori
Unde nu sunt oameni buni, nu există sărbători
De nu rătăceam prin lume, sufletu-mi nu te găsea
Cu bine ai venit în inima mea

Fii poezie în viața mea
Inima te recită fără cuvinte, și vreau acum
Să stau în dreapta ta
Și să ne țină pasul doar înainte

Și câte nopți vei sta cu mine
Câte zile vor urma
Inima îți aparține
Tu să ai grijă de ea
Câte stele vom atinge, câte stele vor cădea
Prinde-le tu pentru mine, eu le las în grija ta

Fii poezie în viața mea
Inima te recită fără cuvinte, și vreau acum
Să stau în dreapta ta
Și să ne țină pasul doar înainte

by THE MOTANS Official (YouTube), 11 apr. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu