marți, 11 februarie 2020

PIESĂ NOUĂ: Cleopatra Stratan – ”La ușa mea” (2020). VIDEOCLIP NOU, SINGLE OFICIAL

Cleopatra Stratan a lansat ”La ușa mea”, o melodie nouă și videoclipul oficial al cântecului, pe canalul de YouTube Cat Music marți, 11 februarie 2020. Piesa ”La ușa mea” (Cleopatra Stratan) este compusă de Marius Dia, Olivia Addams și Alex Parker pe versurile scrise de Cleopatra Stratan, Marius Dia și Olivia Addams. Noul single ”La ușa mea” (Cleopatra Stratan) a fost produs de Alex Parker și Marius Dia pentru Cat Music Romania. Regia videoclipului muzical îi aparține lui Roman Burlaca, tânăr cineast de succes din Republica Moldova și vechi colaborator al trupei Carla’s Dreams.
„Piesa «La ușa mea» vine de la Marius Dia și Alex Parker și mi-a plăcut din start. Pot spune că și eu am lucrat la ea pentru că versurile îmi aparțin, aceasta fiind prima piesă lansată cu versurile mele în totalitate. «La ușa mea» este o piesă ritmată cu un mesaj demn: orice fată poate să treacă peste o despărțire, să-și șteargă lacrimile și să nu ofere o a doua șansă. Despre asta e piesa. Filmările au fost extenuante, însă am primit o energie absolut minunată de la dansatori și echipă. Sper din suflet să vă placă piesa și să o simțiți așa cum o simt eu!”, declară Cleopatra Stratan pentru site-ul oficial Cat Music. Enjoy!

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Cleopatra Stratan – La usa mea (Official Video) NEW SINGLE 2020, NEW SONG



Watch the official music video for #LaUsaMea performed by Cleopatra Stratan. (P)&(C) Cat Music Romania by Cat Music (YouTube), 11 feb. 2020

Sursa: https://cristirou.wordpress.com/2020/02/11/cleopatra-stratan-la-usa-mea-melodie-noua-videoclip-new-single/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu