sâmbătă, 22 februarie 2020

MELODII NOI: What's Up și Andra - ”Ține-te bine”, Andra & Descemer Bueno - ”Camarero”, VERSURI (2019). VIDEOCLIPURI OFICIALE, NEW SINGLES

Click pe link dacă vrei să vezi și Andra – ”Vina mea” (melodie nouă 2020, videoclip, new single)!

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: What's Up & Andra - Tine-te bine (Official Video) NEW SINGLE 2019, NEW SONG



🎵 Descarcă sau ascultă piesa aici: https://song.link/ro/i/1479900183
🔔 Abonează-te la canal: https://goo.gl/IMGbE8
📸 Instagram Andra: https://instagram.com/andra
Artist: What’s UP & ANDRA
Single: Tine-te bine
Composers & Writers: Boka Florin, Cazan Serban Ionut, Ivancea Marius, Maruta Alexandra Irina
Production year: 2019
Record label: Andra Records
Publisher: Andra Records, HaHaHa Production SRL
Music video directed by Alex Ceausu
(P) Andra Records in collaboration with MediaPro Music
© Andra Records, HaHaHa Production SRL

VERSURI What's Up & Andra - Tine-te bine Lyrics:

Tine-te bine, bine de mine
Am mai trecut noi prin furtuna amandoi
Tine-te bine, bine de mine
Am mai trecut noi prin furtuna amandoi
Tine-ma de mana, tine-ma de mana bine
Ca am urcat o viata dar am rau de inaltime
Unii vor sa ne tina pe loc, mie nu-mi pasa cine
Hai sa ne luam viteza, ai incredere in mine

Si simt ca se apropie zilele
Cand o sa-ti fac toate poftele
Cand nu o sa mai simti problemele
Dar acum suntem in furtuna
Noi doi, tot impreuna
Nu are cine ce sa ne spuna
Promit sa te tin de mana
Pana la ultimul noapte buna

Tine-te bine, bine de mine
Am mai trecut noi prin furtuna amandoi
Tine-te bine, bine de mine
Am mai trecut noi prin furtuna amandoi

Si parca ieri sau alaltaieri eram copii,
Si ne tineam de mana in curtea scolii zi de zi
Invatam, invatam, ne tineam si de prostii
Dar dupa atatia ani nu ma gandeam tu tot aici sa fii
Si la rau dar si la bine
Cand vezi ca sunt la pamant
Sau ca stau la inaltime
Ma tii de mana si cand te fac de rusine
Motiv pentru care nu am cum sa renunt la tine
Hai tine-ma de mana, tine-ma de mana bine
Ca am urcat o viata dar am rau de inaltime
Unii vor sa ne tina pe loc, mie nu-mi pasa, cine
Hai sa ne luam viteza, ai incredere in mine

Tine-te bine, bine de mine
Am mai trecut noi prin furtuna amandoi
Tine-te bine, bine de mine
Am mai trecut noi prin furtuna amandoi

Avem probleme, hai sa le lasam in spate
Avem probleme, dar trecem noi peste toate
Tine-te bine, bine de mine
Am mai trecut noi prin furtuna amandoi
Tine-te bine, bine de mine
Am mai trecut noi prin furtuna amandoi

by Andra (YouTube), 17 sept. 2019

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Andra & Descemer Bueno - Camarero (Official Video) NEW SINGLE 2019, NEW SONG



Andra Online:
Facebook: https://fb.com/AndraMusic
Instagram: https://instagram.com/andra
Website: http://www.andramusic.ro
Twitter: http://twitter.com/AndraMusic
Descemer Bueno Online:
Facebook: https://fb.com/DescemerBueno
Instagram: https://www.instagram.com/descemerbueno
Twitter: https://twitter.com/descemer_bueno
Produced by Descemer Bueno
Mix & Master: Nacor Z. Morelo
Music Video Directed by Alex Ceausu
(P) 2019 ANDRA RECORDS in collaboration with Latin Entertainment & Media Pro Music

Lyrics/Letra Andra & Descemer Bueno - ”Camarero” (versuri)

[Andra]
El me dijo bye bye bye mi amor
Y yo le dije why why why my love

[Andra]
Yo daría la vida por ti
Tú me apuñalas, me quieres herir
Y las verdades encuentran luz con el tiempo

Pre chorus [Descemer]
Un día arriba, Un día abajo
Un día rápido y otro despacio
Y así es la vida, tiene su encanto
Y a mí las penas se me van cantando

Chorus [Andra]
Hay camarero
Dame otra ronda
Dame un mojito con bastante rom
Para esta cruel, desilusión
Hay camarero, cúrame de este dolor

Chorus [Descemer]
Hay camarera
Ponme otra ronda
ponme un mojito con bastante rom
Para esta cruel desilusión
Hay camarera, cúrame de este dolor

Together [Andra y Descemer]
A mí las penas se me van cantando
A mí las penas se me van cantando

A mí las penas se me van cantando
A mí las penas se me van cantando

Chorus [Andra]
Hay camarero
Dame otra ronda
Dame un mojito con bastante rom
Para esta cruel, desilusión
Hay camarero, cúrame de este dolor

Chorus [Descemer]
Hay camarera
Ponme otra ronda
Ponme un mojito con bastante rom
Para esta cruel, desilusión
Hay camarera, cúrame de este dolor

Together [Andra y Descemer]
A mí las penas se me van cantando
A mí las penas se me van cantando

A mí las penas se me van cantando
A mí las penas se me van cantando

Ooo ooo Ooo Ooo
se me van, se me van cantando
Ooo ooo Ooo Ooo
se me van, se me van cantando
Ooo ooo Ooo Ooo
se me van, se me van cantando
Ooo ooo Ooo Ooo
se me van, se me van cantando

Chorus together [Andra y Descemer]
A mí las penas se me van cantando
A mí las penas se me van cantando

A mí las penas se me van cantando
A mí las penas se me van cantando

Chorus [Andra]
Hay camarero
Dame otra ronda
Dame un mojito con bastante rom
Para esta cruel, desilusión
Hay camarero, cúrame de este dolor

Chorus [Descemer]
Hay camarera
Ponme otra ronda
Ponme un mojito con bastante rom
Para esta cruel, desilusión
Hay camarera, cúrame de este dolor

by Andra (YouTube), 17 iun. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu