vineri, 24 iulie 2020

VIDEOCLIP NOU: Arando Marquez feat. Edward Sanda - „În Tandem” (2020). MELODIE NOUĂ, SINGLE OFICIAL

Arando Marquez și Edward Sanda lansează „În Tandem”

Arando Marquez colaborează pentru prima dată cu Edward Sanda și lansează „În Tandem”, o piesă pasională de dragoste, ce arată că iubirea adevărată poate depăși orice obstacol. Când două inimi se întâlnesc și bat „În Tandem”, vor face tot ce le stă în putință sa nu se despartă și să fie fericite mereu.

Compus de către Edward Sanda, Kashta John, Peter Zaad și Arando Marquez, „În Tandem” este însoțit de un videoclip ce pare desprins dintr-un film romantic, regizat de cei de la NXT LVL. Clipul îi surprinde pe cei doi artiști în două ipostaze diferite, cea de tată care își caută fiica și cea de îndrăgostit care fuge cu aleasa inimii lui. De producția video s-a ocupat chiar Arando Marquez.

"Totul a început în momentul în care m-am gândit ca Edward este cea mai potrivită voce pentru acest single. Nu cred că există un artist mai talentat, care să cânte și să transmită mai bine mesajul piesei, așa că imediat am luat legătura cu el și totul a venit de la sine din acel moment. Single-ul este despre jumătatea perfectă din viețile noastre, de sufletele pereche ce dansează «În Tandem». De 17 ani trăiesc o frumoasă poveste de dragoste «În Tandem», așa că eu cu siguranță mă regăsesc în această piesă. Pentru videoclip, a trebuit sa îl urmăresc pe Edward care fuge cu «fata mea». A fost foarte palpitant, dar în final, ca în toate poveștile cu prinți și prințese, dragostea învinge tot", mărturisește Arando.

"«În Tandem» este o piesă de dragoste, care m-a inspirat foarte mult din momentul în care Arando mi-a arătat instrumentalul, așa că am început să scriu, iar în două zile era totul pregătit. Mă bucur că am fost pe aceeași lungime de undă amândoi și mai ales că i-a plăcut ce am scris. Mă bucur că am colaborat cu Arando pentru că îl știam de mai mult timp, din perioada în care lucra cu Connect-R. Sper să se regăsească cât mai mulți oameni în aceasta piesă, mai ales că este vorba despre ceva desprins din realitate", adaugă Edward Sanda.

Sursa: http://catmusic.ro/news/arando-marquez-si-edward-sanda-lanseaza-in-tandem/

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Arando Marquez feat. Edward Sanda - In tandem (Official Video) NEW SINGLE 2020, NEW SONG



Watch the official music video for #InTandem performed by Arando Marquez feat. Edward Sanda
Looking for a new jam ? Follow the 🐈 ! #FollowTheCat
http://catmusic.me
Music & lyrics: Edward Sanda, Kashta John;
Instrumental: Peter Zaad, Arando Marquez;
Video by: NXT LVL;
Video production by ARANDO MARQUEZ;
Share your favorite video with your friends 🙌 !
Facebook ➜ http://fb.com/CatMusicRomania
Subscribe for more good music: https://goo.gl/Hx4S8E
(P)&(C) Cat Music Romania
❌ Please, do not use this song without permission of Cat Music
by Cat Music (YouTube), 22 iul. 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu