luni, 27 iulie 2020

CUZA - Dor de casa ft. Irina Rimes, George Hora, Carmen Tanase (videoclip oficial 2019, versuri)

VIDEOCLIP: CUZA - Dor de casa ft. Irina Rimes, George Hora, Carmen Tanase



Tuturor ne e dor de casa. Sper sa nu uitam de unde venim!

Productie: Cuza, Popescu Adrian Emeric (Crow)
Muzica: Cuza, George Hora, Popescu Adrian Emeric (Crow)
Versuri: Cuza, George Hora
Productie aditionala si Mix Master: George Hora, Catalin Ivascu
Inregistrata @ STUDIO 66 / Quantum
Regie, DOP: Silviu Mindroc
Productie video: Luca's Art Film

Cuza/Noaptea Tarziu:
Concerte: Madalina Simionescu 0744831410
Management: Giovani Francesco 0720990989
noapteatarziu.ro@gmail.com

Irina Rimes:
Concerte: booking@globalrecords.ro
Nicoleta Sandu 0757104166
Aurelia Cabaua 0722826949
PR: Cristiana Danasel cristiana@quantummusic.ro

George Hora:
Concerte: studio66records@gmail.com
Management/PR (Ramona) : 0764111116

Strofa 1 (Cuza):
Sunt bine mamă, aici e bine
Nu mai spune c-am slăbit, zâmbește pentru mine.
Îs așezat acum, serviciul e ușor
M-am acomodat rapid, acu-s prietenul lor.
Toți mă acceptă, am găsit chirie bună
Nu mă costă foarte mult, un sfert de salar pe lună
Vin acasă, nu trebuie să înduri
Că te ajut și luna asta cu banii pentru facturi.
Să știi că-i pup pe toți,
Nu reușesc să sun mai des că lucrez și nopți
Mi-am găsit aici o fată, e româncă tot ca mine
Strângem amândoi salariul, ne simțim atât de bine
Și ne întoarcem, poate facem și o casă,
Poate o să joci la nuntă, tu mămica mea frumoasă.
Îs obosit, te rog nu mă lua în seamă,
Te-am sunat doar să-ți spun că: Sunt bine mamă!

Refren: Dorul de casă,
Dorul de voi,
Dorul din suflet mă cheamă înapoi.
Dorul de casă,
Dorul de voi,
Dorul din mine mă cheamă înapoi.

Strofa 2 (Irina):
Sunt bine mamă, aici e bine
Doamna la care lucrez, seamănă cu tine
M-am acomodat, se comportă așa frumos
Acum stau la ei în casă, dorm camera de jos.
Nu fac mare lucru, curățenie puțin
Chiar dacă-i bine aici, abia aștept să vin
Mi-am găsit și un băiat, e român ca și mine,
Strângem amândoi salariul, ne simțim așa de bine.
Tata ce mai face? Mai e îngrijorat?
Spune-i că acum, mă gândesc la măritat.
Nu mai stăm mult și o să venim acasă,
Vreau să te văd la nuntă, tu mămica mea frumoasă.
Sper că ai mai șters tu praful în camera cu păpuși
Și că nu l-ai dat pe Teddy, ursulețul meu de pluș,
Sunt obosită, te rog nu mă lua în seamă
Te-am sunat doar să-ți spun că: Sunt bine mamă!

Refren: Dorul de casă,
Dorul de voi,
Dorul din mine mă cheamă înapoi.
Dorul de casă,
Dorul de voi,
Dorul din suflet mă cheamă înapoi.

Final (Carmen Tănase):
Sunt bine mamă, a trecut c-am mult, nu crezi?
Am crezut că nu rămâi când ai plecat să lucrezi.
E masa gata, dar nu vreau să te grăbești,
Însă, vreau să ajungi acasă cât încă mă mai găsești.

Follow Cuza:
Instagram: https://www.instagram.com/cuza.nt/

Follow Irina Rimes:
Instagram: https://www.instagram.com/irinarimes/

Follow George Hora:
Instagram: https://www.instagram.com/georgehora/

Follow Carmen Tanase:
Instagram: https://www.instagram.com/carmentbrana/

(C) si (P) Music Mob / Global Records / Quantum Music

by Noaptea Târziu (YouTube), 17 dec. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu