sâmbătă, 30 martie 2013

Eric Clapton. Aniversarea zilei

poza
Eric Clapton
Eric Clapton îşi aniversează astăzi ziua de naştere, împlineşte şaizeci şi opt de ani.

"Sunt, şi voi fi, un chitarist de blues." - Eric Clapton

Eric Clapton - Wonderful Tonight (Live) (Video Version)



Eric Clapton - My Father's Eyes (Live Video Version)



Eric Clapton - Blue Eyes Blue (Video)



Eric Clapton - Tears In Heaven



"Tears in Heaven" este un cântec compus de Eric Clapton şi Will Jennings. "Tears in Heaven" reflectă durerea lui Clapton după moartea fiului său în vârstă de patru ani, Conor, care a căzut de la etajul 53 al unui zgârie-nori din New York pe 20 martie, în anul 1991.

Eric Clapton - "Gotta Get Over" [Official Lyric Video]



"Gotta Get Over" face parte din cel mai recent album al lui Eric Clapton, "Old Sock". Albumul de muzică rock a apărut în această lună.

Gotta Get Over (versuri)

Can you feel a wind blowing
Got me talking to myself
One more day, one more truth, got to find out where
Feel the blow of the river taking me there
Good Lord only get you so far,
Then you got to help yourself
I don’t need no reason, reason to hang my head

Cause I gotta get over
Get on over to the good side
Lord I gotta get over
Get over, you get a lil’ closer
I gotta get over
Getting closer to the good side
Gotta get over
Getting over, over

I’ve been breaking like the waves upon the sand
You know I need some fortitude, gonna keep it close at hand
And I gotta shake it if I’m gonna break it on down the line
Ain’t nobody can help me if I stay helpless all the time

I gotta get over
Get on over to the good side
Gotta get over
Help me get a little closer
I gotta get over
Getting closer to the good side
Lord I gotta get over,
Getting over, over

Sursa foto: Wikipedia

17 comentarii:

  1. Superba selectie ai facut, Cristi, la ceas aniversar!
    Imi place mult, Eric Clapton. Multi ani fericiti ii doresc, din toata inima mea. Zilnic ascult piese ale sale. Toate melodiile sale imi plac si le-am ascultat cu bucurie si incantare, insa, favorita mea este "Wonderful Tonight".
    O zi minunata iti doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Are multe piese care sunt hituri. Am postat azi doar cateva. O zi buna, Stefania! :)

      Ștergere
  2. Nu stiam povestea cantecului. Merci.

    RăspundețiȘtergere
  3. N-am inteles niciodata cum a reusit sa mai traiasca dupa nenorocirea intamplata fiului sau !Ma mira ca n-a inebunit , ca nu s-a sinucis , ca n-a dat in patima drogurilor .De fapt in topuri , imediat dupa "Tears in Haven " urmeaza ...."Cocaine " cu cea mai mare audienta !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De acord, iti trebuie putere multa ca sa treci peste o asemenea nenorocire.

      Ștergere
  4. O realizare foarte frumoasa - la zi aniversara! LA MULTI ANI, ERIC CLAPTON!
    Ma bucur ca face parte din cei pe care ii placi! Si mie mi-a placut si imi place!
    Un om de valoare!!!
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @prietena-japoneza: Imi place muzica buna indiferent de genul din care face parte.

      Ștergere
    2. @prietena-japoneza: O seara faina!

      Ștergere
  5. Pishky..are dreptate :) Eric , este genial ...îți pătrunde în suflet ...
    frumoasă aniversare :)...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Crisa: Imi pare bine ca ti-a placut postarea mea de azi. :)

      Ștergere
  6. Imi place ce-am ascultat din cantecele lui!
    La Multi Ani maestrului!
    Seara placuta Cristi!

    RăspundețiȘtergere