vineri, 15 martie 2013

Holograf - Dacă noi ne iubim. VIDEOCLIP NOU

Holograf
Astăzi a fost lansat videoclipul oficial al melodiei de dragoste Dacă noi ne iubim interpretate de formaţia Holograf.

Vizionare plăcută!

22 de comentarii:

  1. A fost pe picior de renuntare Bitman.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si-a revenit Dan Bittman, a inceput sa cante din nou. Povestea formatiei Holograf continua.

      Ștergere
  2. ce piesă frumoasă...
    noroc cu tine.. că aflai și eu de ea :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Poveste cu final neasteptat!
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. M-a bucurat enorm revenirea lui Dan Bitman la viaţa muzicală. Melodia este la fel ca toate melodiile lui: frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  5. Fac treaba buna in continuare cei de la Holograf! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Răspunsuri
    1. @Iulisa: Imi pare bine! Pagina mea de Facebook nu-ti place?

      Ștergere
  7. un videoclip deosebit , un text plin de emotii si o intrepretare impecabila - asa cum sunt obisnuita de la Holograf! SUPER!

    RăspundețiȘtergere
  8. ma bucur pentru Dan Bitman! mi-a placut - ca de obicei de cand stiu formatia Holograf! multumesc pentru ocazia de a viziona videoclipul - melodia am ascultat-o la radio! iti doresc o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  9. ma bucur ca a revenit Bittman si a revenit cu ceva atat de sensibil...
    mi-a palcut mult clipul si melodia,multumesc Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Superba melodia, Cristi! Imi place enorm de mult. Si videoclipul imi place foarte mult.
    Ma bucur mult mult de tot ca Dan Bitman si-a revenit, altfel ar fi fost o mare pierdere pentru muzica romaneasca si implicit pentru noi!
    Iti multumesc din tot sufletul meu, Cristi pentru momentele minunate pe care le-am petrecut aici la tine!
    O noapte linistita iti doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Frumoasa melodia. De fapt, e "Last unicorn" cantata de trupa America, prelucrata. Oricum, bravo lor...

    RăspundețiȘtergere