joi, 25 octombrie 2018

MELODIE NOUĂ: Alexandra Ungureanu - ”Vântule”, VERSURI (2018). VIDEOCLIP OFICIAL, NEW SINGLE

2018 Alexandra Ungureanu Vantule melodie noua Alexandra Ungureanu Vantule piesa noua videoclip oficial Alexandra Ungureanu Vantule versuri youtube official video Alexandra Ungureanu Vantule cat music romania ultima melodie Alexandra Ungureanu Vantule cea mai recenta piesa noul single Alexandra Ungureanu Vantule cristi milla blog personal blogspot
Alexandra Ungureanu - Vantule (piesa noua 2018, videoclip oficial, versuri, new single, new song 2018, new video)/ Foto Facebook Alexandra Ungureanu Official

Alexandra Ungureanu a lansat o melodie nouă, ”Vântule”, și videoclipul oficial al cântecului pe YouTube miercuri, 24 octombrie 2018. Piesa ”Vântule” (Alexandra Ungureanu) este compusă de Sebastian Lazăr, Regyna, Alexandra Ungureanu și Vlad Măzărel pe versurile scrise de Regyna și Alexandra Ungureanu. Regia videoclipului noului single ”Vântule” (Alexandra Ungureanu) și scenariul îi aparțin lui Cosmin Florea.
„Videoclipul surprinde frământarea sufletească ajunsă la apogeu, aproape de nebunie, și însingurarea, atunci când iubirea devine toxică. E ca un fel de călătorie scăpată de sub control prin spații necunoscute, în care experimentezi tot felul de stări. Am filmat pe plaja Corbu, lacul Iacobdeal și într-o zonă la poalele Munților Măcin, locuri splendide al căror farmec este esențial în construcția videoclipului. Cadrul meu preferat este cel cu patul care plutește în mijlocul lacului – îmi stârnește un amalgam de emoții și mă face să mă gândesc la diverse semnificații – măreție, mister, abandon. Iubesc imaginea cinematografică și stylingul minimalist, care conturează o abordare foarte feminină și naturală”, spune despre videoclipul cântecului ”Vântule” Alexandra Ungureanu pentru site-ul oficial www.catmusic.ro. Vizionare plăcută!

VIDEOCLIP NOU, VERSURI, MELODIE NOUĂ: Alexandra Ungureanu - Vantule (Official Video) NEW SINGLE 2018, NEW SONG, LYRICS



Music video by Alexandra Ungureanu performing #Vantule
Looking for a new jam ? Follow the 🐈 ! #FollowTheCat
http://catmusic.me
Booking: Madalina Simionescu | madalina.simionescu@catmusic.ro | 0744 831 410
Management: aprilia.ivanescu@gmail.com
Mix & Master: Gabriel Băruță, Sebastian Lazăr;
Produced by: Sebastian Lazăr;
Co-producer: Vlad Măzărel;
DOP: Sergiu Nicula;
Make-Up: Cristian Bucă;

Versuri Alexandra Ungureanu - Vantule (Lyrics):

Flori de mac mi-ai pus în par
Sărut de soare prin suflet și trup
Cânta-i, vara, de mine, prin plopi
Cânta-i tu, că eu am să mă duc

Că pe o luna m-ai adorat
Seară, prin păduri, m-ai căutat
Cântecul verii l-ai ascultat
În inima ți-a răsunat

Vântule, du-mă departe
Să-mi poarte dorul o noapte
Să fumez și să m-adun
C-am tot plâns că un nebun

Sub cearșaf mi-ai spus povești
Săruturi, basme, cât mă dorești
Ți-am dat culoare, te-am pus în cuvinte
Cu-o lume-ntreagă te cant, iubite

Cu maci și soare tu vei pleca
Cu vara în suflet vei dispărea
Liniștea ai s-o asculți
Doar în vis o să mă auzi

Share your favorite video with your friends 🙌 !
Facebook ➜ http://fb.com/CatMusicRomania
Subscribe for more good music: https://goo.gl/Hx4S8E
(P)&(C) Cat Music Romania
❌ Please, do not use this song without permission of Cat Music
📝 Submissions
→ Music : http://catmusic.ro/contact/

by Cat Music (YouTube), 24 oct. 2018

Click pe link dacă vrei să vezi și MELODIE NOUĂ: Alexandra Ungureanu feat. Marius Moga - ”Bate, bate” (2018), VIDEOCLIP OFICIAL, NEW SINGLE !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu