sâmbătă, 20 octombrie 2018

MELODIE NOUĂ: Alexia Țalavutis - ”Lumea mea” (2018). VIDEOCLIP OFICIAL, NEW SINGLE

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Alexia Talavutis - Lumea mea (Official Video) NEW SINGLE 2018, NEW SONG



Piesa noua 2018, single nou: Alexia Talavutis - Lumea mea (videoclip oficial)
Music: Victor B., Regyna, Alexia Țalavutis;
Lyrics: Regyna;
Directed by: Vlad Oancea;
DOP: Sergiu Nicula;
Choreography: Emil Rengle;
Dancers: Laura Alecsandru, Tiffany Onashiro, Mircea Vlad, Bogdan Plesa;
Makeup & Hair: Alex Ifimov;
Styling: Silvia Cristescu;
(P) Cat Music Romania & Muzica si Film SRL
© Muzica si Film SRL
Lyrics/Versuri https://www.youtube.com/watch?v=W2PJk7VnT50
Bine ai venit in lumea mea
Ooo
Bine ai venit in lumea mea
Eeeee
Haide sa plutim prin ea
Ooo
Pe cerul meu, esti steaua mea
A mea, a mea
by Cat Music (YouTube), 15 oct. 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu