miercuri, 24 octombrie 2018

MELODIE NOUĂ: VUNK feat. Feli - ”Toți demonii mei”, VERSURI (2018). VIDEOCLIP NOU, PIESĂ OFICIALĂ, NEW SINGLE

Trupa Vunk și Feli Donose au lansat o melodie nouă, ”Toți demonii mei”, odată cu videoclipul oficial al cântecului pe canalul de YouTube Roton Music TV miercuri, 24 octombrie 2018. Piesa ”Toți demonii mei” (Vunk feat. Feli) este compusă de Cornel Ilie, Gabriel Maga, Felicia Donose, Șerban Cazan și Lucian Nagy pe versurile scrise de Cornel Ilie și Felicia Donose, fiind produsă de Gabriel Maga (Vunk), Șerban Cazan și Lucian Nagy pentru Roton Music, HaHaHa Production și Cat Music Romania. Regia videoclipului noului single ”Toți demonii mei” (Vunk feat. Feli) le aparține lui Cosmin Florea și Cornel Ilie (Vunk), iar coregrafia, lui Bogdan Bolohan. Vizionare plăcută!

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ, VERSURI: VUNK feat. Feli - Toti Demonii Mei (Official Video) NEW SINGLE 2018, NEW SONG, LYRICS



Piesa noua 2018, single nou: VUNK featuring Feli - Toti Demonii Mei (Official Video)
DOP: Sorin Serghiuță
Montaj: Mike Niculae
Creative Direction: Cosmin Florea
Editor: Roton Music Publishing / HAHAHA Production/ Media Services International

Versuri VUNK feat. Feli - ”Toți demonii nei” (Lyrics):

Tu chiar te-aștepți că eu o să mai fiu normal,
După un asemenea final?
Nici măcar nu mai știu în ce zi suntem
Sau cât e ceasul…
E 10 PM.
Ce iubire mare, dar ce film, ce dramă,
Ba ne iubim, ba ne-njurăm de mamă,
În loc de asta, hai să ne vedem de treabă.

Mă-nchin și de chinuri la picioarele tale, mă aștern.
Amin, Amin, am inima în Rai, dar mintea e în infern!

Mă cheamă acasă toți demonii mei,
Tu m-ai ținut departe de ei,
Mă-ntorc mereu la demonii mei,
Când tu nu mă mai vrei.
Mă cheamă acasă toți demonii mei,
Tu m-ai ținut reparte de ei,
Mă-ntorc mereu la demonii mei,
Poate-o să mă vindece ei.

Rămân legat de tine cu un singur nod,
Un nod în gât c-am rupt și ultimul pod.
Ce credincios eram cu tine începând,
Mi-erai icoană, eu doar un om de rând.
Iadurile noastre sunt acum fierbinți,
Eu nu te cred decât atunci când mă minți.
Îmbracă-mă-n tămâie,
Trage-mă-n piept.

Mă-nchin și de chinuri la picioarele tale, mă aștern.
Amin, Amin, am inima în Rai, dar mintea e în infern!

Mă cheamă acasă toți demonii mei,
Tu m-ai ținut departe de ei,
Mă-ntorc mereu la demonii mei,
Când tu nu mă mai vrei.
Mă cheamă acasă toți demonii mei,
Tu m-ai ținut reparte de ei,
Mă-ntorc mereu la demonii mei,
Poate-o să mă vindece ei.

Listen to all your favourite Roton Music artists right here, on our channel! Live and listen!
Spotify: https://open.spotify.com/user/RotonMusic
Facebook: http://www.facebook.com/RotonMusic
Instagram: http://www.instagram.com/RotonMusic
Twitter: http://twitter.com/RotonMusic
www: http://www.Roton.ro
Booking: booking@roton.ro

by RotonMusicTV (YouTube), 24 octombrie 2018

Click pe linkuri dacă vrei să vezi VIDEOCLIP NOU: Feli feat. Guess Who - ”Cântă”, VERSURI (2018), MELODIE NOUĂ, PIESĂ OFICIALĂ, NEW SINGLE și MELODIE NOUĂ: Vunk - ”Aoleo, ce bine” (2018), VIDEOCLIP NOU, PIESĂ OFICIALĂ, NEW SINGLE!

2 comentarii: