marți, 26 martie 2019

MELODIE NOUĂ: Andrei Leonte - ”Avem monștri aici” (2019), VERSURI. VIDEOCLIP OFICIAL, NEW SINGLE

Andrei Leonte a lansat o melodie nouă, ”Avem monștri aici”, și videoclipul oficial al cântecului pe YouTube luni, 25 martie 2019. Piesa ”Avem monștri aici” (Andrei Leonte) este compusă de Răzvan Alstani (Deepside Deejays) și Andrei Leonte pe versurile scrise de Andrei Leonte. Regia videoclipului noului single ”Avem monștri aici” (Andrei Leonte) îi aparține lui Andrei Leonte, iar protagonistul clipului muzical este actorul Ionel Tudor. Vizionare și audiție plăcute!

VERSURI, VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Andrei Leonte - Avem monstri aici (Official Video) NEW SINGLE 2019, NEW SONG, LYRICS



Watch the official music video for #AvemMonstriAici performed by Andrei Leonte
Backing vocals: Lisa Opris;
Guitar: Bogdan Tanase;
DOP: Zoran Simulov;
Styling: Tudor. Personal Tailor;
Share your favorite video with your friends 🙌 !
Facebook ➜ http://fb.com/CatMusicRomania
Subscribe for more good music: https://goo.gl/Hx4S8E

Versuri Andrei Leonte - ”Avem monștri aici” Lyrics:

Oraș mic,
Cu cer mult,
Nu-s bogății mari pe aici,
Doar povești și trucuri mici.

Un geam strâmb,
Pereți mari,
Loc putin, prost decorat,
Dar n-a contat și ai intrat.

Deschide un vin, să ne uitam la stele,
Să batem iar câmpii noi!
Și când mă duc greșit, pe arături mai grele,
Să mă aduci acasă, înapoi!

Să treacă noaptea, să vedem și soare,
Prin ochii tăi, amândoi,
Că eu sunt orb și mă mai pierd pe mare,
Dar tu m-aduci acasă la noi!

Avem monștri aici,
Dar sunt proști și mici
Și nu-s oglinzi, deci nu-i vedem,
Când ne supără, îi speriem.

E cu veri mai lungi,
Aniversări,
O să avem ce vrei sa vezi.
Sper doar sa ma crezi.

O să dansăm pe tavan,
Din cearceafuri facem cort
Și-o să ne plimbăm la liman
Cu luminițele din port.

O să ne știm, tu cu mine,
În versuri proaste cu rime moi,
Să le schimbi tu cum îți vine,
Sa-ți desfaci părul și apoi

Deschide un vin, să ne uitam la stele,
Să batem iar câmpii noi!
Și când mă duc greșit, pe arături mai grele,
Să mă aduci acasă, înapoi!

Să treacă noaptea, să vedem și soare,
Prin ochii tăi, amândoi,
Că eu sunt orb și mă mai pierd pe mare,
Dar tu m-aduci acasă la noi!
Tu m-aduci acasă înapoi!

Hai acasa la noi!

(P)&(C) Cat Music Romania
❌ Please, do not use this song without permission of Cat Music
📝 Submissions
→ Music : http://catmusic.ro/contact/
by Cat Music (YouTube), 25 mar. 2019

Click pe link dacă vrei să vezi și MELODIE NOUĂ: Andrei Leonte - ”Stai oleacă” (2018), VERSURI, VIDEOCLIP OFICIAL, NEW SINGLE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu