luni, 4 martie 2019

MELODIE NOUĂ: IMPLANT PENTRU REFUZ feat. NICK FĂGĂDAR - ”SUB STRATURI” (2019), VERSURI. VIDEOCLIP OFICIAL, NEW SINGLE

Trupa rock timișoreană Implant Pentru Refuz și Nick Făgădar (Luna Amară) au lansat o melodie nouă, "Sub Straturi", și videoclipul oficial al cântecului pe YouTube sâmbătă, 2 martie 2019. Piesa "Sub Straturi" (Implant Pentru Refuz feat. Nick Făgădar - solistul formației Luna Amară) este a treia promovată din noul album al trupei Implant Pentru Refuz, care va fi lansat în anul 2019. Primele două single-uri extrase de pe noul disc sunt ”Între-deschis” (Implant Pentru Refuz feat. Adrian Despot) și "Cer-Pământ" (Implant Pentru Refuz feat. Cătălin Chelemen - COMA). Vizionare plăcută!

VERSURI, VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: IMPLANT PENTRU REFUZ feat. NICK FĂGĂDAR - SUB STRATURI [OFFICIAL VIDEO] NEW SINGLE 2019, NEW SONG, LYRICS



Implant Pentru Refuz feat. Nick Făgădar (Luna Amară) - Sub Straturi
Fragmente din lumea nevăzută a fierberii creative se întrețes în fața ochilor tăi. "Sub Straturi", o poveste despre noi și despre tine, despre lucrurile care ne aduc și ne țin împreună.

VERSURI IMPLANT PENTRU REFUZ feat. NICK FĂGĂDAR - SUB STRATURI:

Eu sunt un val
Eu sunt un nor

Am înghețat în formă de suflet răzvrătit
Deși semnale bune eu permanent emit
Cu tot mai multe corzi intru în rezonanță
Din gânduri decantate creez rime cu substanță
Și gesturi, clipe, haine de egoism puternic
Îmi declanșează teama de-o lume fără versuri
Unde totul n-are gust, cerul n-are sens
Doar fade ingrediente se contopesc din mers

Eu sunt un val - sunt bucată de țărm
Eu sunt un nor - sunt pasăre-n zbor

Sunt doar un receptor al energiei mamă
Curios și interesat de tot ce ne-înconjoară
Dar zilnic sunt bruiat de promisiuni letale
De zdrențe de oculți ce din partide zbiară
Și mă întorc în timp și negura se așează
Când fețe religioase în școli se instalează
Nu vreau să fiu eu altfel dar vreau să fiu mai bun
Și munți de entuziasm să răspândesc în jur

Lumina ruptă aleargă
Secunda gri să ardă
Și ora stă să cadă
Pe vocea ta uitată
Ai vrea să știi, să poți să iei ai vrea
Lumina din tăcere
Să spele umbra ta

Mă arunc din mine-n gând
Pun sub pașii tăi cuvânt
Când în albe zile n-ai
Să mai stai

FILMĂRI: CRISTIAN VĂDUVA
EDITARE VIDEO: CRISTIAN VĂDUVA
POST-PRODUCȚIE: EUGEN NEACȘU
PRODUCȚIE VIDEO: ELECTRONIC RESISTANCE

ÎNREGISTRĂRI AUDIO: ATTILA LUKINICH, DSTUDIOPRO, HOREA TIKI, LUNA RECORDING, IMPLANT PENTRU REFUZ
EDITARE, MIXAJ ȘI MASTER AUDIO: ATTILA LUKINICH, DSTUDIOPRO

MULȚUMIM PENTRU SPRIJIN: NICK FĂGĂDAR, ATTILA LUKINICH, ALEXANDRU PASCU, ȘTEFAN CZIFRAK, VALENTIN POTRA, RADU RACZ, CRISTIAN POPESCU “JIMMY”, FLORIN CĂRĂMIDARU, HOREA TIKI, CRISTIAN VĂDUVA, EUGEN NEACȘU, ADRIAN MARIAN, DANI ROTARU, EMIL BIEBEL, ALIN VOICA, CĂTĂLIN DAVIDESCU, BLAZZAJ, DSTUDIOPRO, LUNA RECORDING, DARK SIDE ENTERTAINMENT, ELECTRONIC RESISTANCE, VINILOTECA, PSIHODROM.

by ImplantPentruRefuz TM (YouTube), 2 mar. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu