joi, 28 martie 2019

MELODIE NOUĂ: Lidia Buble feat. What's UP - ”Asta sunt eu” (2019). VIDEOCLIP OFICIAL, NEW SINGLE

Lidia Buble și What's UP au lansat o melodie nouă, ”Asta sunt eu”, odată cu videoclipul oficial al cântecului pe YouTube joi, 28 martie 2019. Piesa ”Asta sunt eu” (Lidia Buble feat. What's UP) este compusă de Marius Moga și Marian Moldoveanu pe versurile scrise de Marius Moga, Marius Ivancea ”What’s UP” și Florian Rus, fiind produsă de Mark Azekko și Marius Moga (DeMoga Music) pentru Cat Music Romania. Regia videoclipului noului single ”Asta sunt eu” (Lidia Buble feat. What's UP) îi aparține lui Iura Luncașu. Enjoy!

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Lidia Buble feat. What's UP - Asta sunt eu (Official Video) NEW SINGLE 2019, NEW SONG



Watch the official music video for #AstaSuntEu performed by Lidia Buble feat. What's UP
Looking for a new jam ? Follow the 🐈 ! FollowTheCat
http://catmusic.me
Booking: Madalin Mavriche | 0751 144 102
Guitar: Alin Ilies, Florian Rus;
Mix & Master: Mark Azekko;
℗ 2019 Cat Music Romania
© 2019 DeMoga Music Publishing, Cat Music
❌ Please, do not use this song without permission of Cat Music
📝 Submissions
→ Music : http://catmusic.ro/contact/
by Cat Music (YouTube), 28 mar. 2019

Click pe link dacă vrei să vezi și Lidia Buble - ”Tu” (melodie nouă 2018, videoclip oficial, new single)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu