miercuri, 6 martie 2019

10 poze superbe, imagini din diferite locuri ale lumii. Miercurea fără cuvinte (366)

Am ales azi 10 poze superbe din diferite locuri ale lumii, imagini publicate pe site-ul 500px.com. A venit vremea episodului 366, al doilea din 2019, al serialului cu fotografii intitulat "Miercurea fără cuvinte". Mai multe poze găsiţi pe blogul lui Carmen.
Happy Wordless Wednesday! 😃

Lady of the Glen by Daniel Casson | 500px.com

Lady of the Glen by Daniel Casson

Bengal Tiger by Yusun Chung | 500px.com

Bengal Tiger by Yusun Chung

I Walk Alone by Olga Gridina | 500px.com

I Walk Alone by Olga Gridina

flame by Simeon Pratt | 500px.com

flame by Simeon Pratt

Squirrel monkey - Costa Rica by Aurélien Pelsener | 500px.com

Squirrel monkey - Costa Rica by Aurélien Pelsener

Cheeky Pug by Elke Vogelsang | 500px.com

Cheeky Pug by Elke Vogelsang

margot by Andrea Calzona | 500px.com

margot by Andrea Calzona

France's lavander by Daniel Metz | 500px.com

France's lavander by Daniel Metz

***A Dream of India*** by Joachim Bergauer | 500px.com

A Dream of India by Joachim Bergauer

bled by roblfc1892 roberto pavic | 500px.com

bled by roblfc1892 roberto pavic

Copyright © 2019 500px. All rights reserved. All photographs are the properties of the authors.

16 comentarii:

  1. Animalutele sunt una si-una! Micutul mops imi place cel mai mult! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cainii din rasa Pug sunt simpatici foc! Happy WW, Diana! :)

      Ștergere
  2. Votez cu pufoasa care face cu ochiul, cu balonul si cu minunea de lavanda! Faine imagini!
    Happy WW, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut pozele! Happy WW, Suzana! :)

      Ștergere
  3. Faine fotografii! Cel mai mult mi-au plăcut pistruiata și pisica gri.

    Numai bine, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Superbe fotografii,îmi aleg pufoșenia gri!
    O primăvară minunată îți doresc,Cristi!
    O îmbrățișare și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
  5. Pisica e de milioane :-) iar căsuța din ultima imagine mi-a adus aminte de un citat dintr-o carte a lui Dan Lungu „Cât scot apă, mă uit la casă. E mică, așa, ca în povești. Dacă n-ar fi atâta treabă pe lângă ea, mi s-ar părea frumoasă.”
    Primăvară veselă!

    RăspundețiȘtergere
  6. mminunate fotografii! Acum, mi-as dori sa fiu pe câmpul cu lavanda!
    O primavara frumoasa, Cristi! Zile fericite, cu multe bucurii! :-)

    RăspundețiȘtergere