vineri, 1 august 2014

Alexandra Ungureanu şi Nora Deneş Symphonical — "Hey Brother" (Avicii Cover)

Alexandra Ungureanu si Nora Denes Symphonical 2014 Hey Brother hit cover Avicii melodie videoclip nou official video YOUTUBE Maramures Romania
Alexandra Ungureanu feat. Nora Deneş Symphonical - "Hey Brother" (videoclip nou, 2014)

Alexandra Ungureanu şi Nora Deneș Symphonical au lansat ieri un cover după melodia "Hey Brother" a trupei Avicii. Videoclipul piesei a fost filmat în Maramureş.
Enjoy!

Avicii - Hey Brother



AviciiOfficialVEVO (YouTube)

Alexandra Ungureanu & Nora Denes Symphonical - Hey Brother (Avicii Cover)



Alexandra Ungureanu - “Hey Brother” originally by Avicii (Official Video)
Written by: Ash Pournouri, Salem Al Fakir, Tim Bergling, Veronica Maggio, Vincent Pontare
Published by: Ash Pournouri Publishing / Sony/ATV Music Publishing, EMI Music Publishing, Pompadore Publishing AB / EMI Music Publishing, Universal Music Publishing
Regie: Paula Onet
Asistent de regie: Andrei Toth
Asistent imagine & tehnic: Gabriel Chelcea
Producator: Sebastian Secan
© & (P) 2014 ROTON
RotonMusicTV (YouTube)

Sursa foto: Nora Deneș Symphonical (Facebook)

3 comentarii:

  1. @Stefania: Am sters din greseala comentariul tau. Scuze! Imi pare bine ca ti-a placut interpretarea Alexandrei Ungureanu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Îţi mulţumesc mult, Cristi, că m-ai lămurit, altfel aş fi considerat că te simţi deranjat de comentariile mele, m-aş fi auto-pedepsit şi nu mi-aş fi iertat-o niciodată. Eu, întotdeauna mă întorc pe blogul unde îmi las gândul, spun doar ceea ce simt şi îmi place să citesc răspunsul gazdei.
    Eu vin cu mult drag la tine pe blog, pentru că pur şi simplu rezonez cu ceea ce postezi tu, ai gusturi rafinate în alegeri, eşti serios, onest şi altruist!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vrut sa sterg un comentariu spam postat pe blog care a evitat filtrul si am eliminat din greseala 10 comentarii, inclusiv unele scrise de mine.

      Ștergere