marți, 26 august 2014

NEW: Laura Pausini şi Thalia - "Sino a Ti" (piesă oficială)

melodie noua Laura Pausini si Thalia Sino a Ti muzica spaniola melodii noi 2014 ultima piesa HIT YOUTUBE official single duet cantece
Laura Pausini and Thalia - "Sino a Ti" (Official Single)

Laura Pausini şi Thalia au înregistrat în duet melodia "Sino a Ti", iar astăzi lansează versiunea audio oficială a piesei.
Audiţie plăcută!

Laura Pausini and Thalia - Sino a Ti (Official Audio) New Song



by Warner Music Italy (YouTube)

UPDATE 3 septembrie 2014. Laura Pausini - Sino a ti (with Thalia) (Official Music Video)



Laura Pausini - Sino a ti (with Thalia) (Official Music Video) New Single
by Warner Music Italy (YouTube)

Photo Courtesy of Laura Pausini - www.facebook.com/LauraPausini

9 comentarii:

  1. Melodia este foarte frumoasă, Cristi. Îmi place mult. Colaborarea Laura Pausini cu Thalia este surprinzătoare însă, trebuie să recunosc şi-o spun fără nicio reţinere că, melodia, în varianta solo a Laurei îmi place mult mai mult. Da, mult mult mai mult. Poate sunt eu prea pretenţioasă. Poate greşesc. Îmi pare rău...

    RăspundețiȘtergere
  2. Amandoua sant cantaretze de fortza insa...la aceasta melodie imi place mai mult partea interpretativa a Thaliei , sincer imi place , lasand la o parte faptul ca si ea arata TRAZNET !

    RăspundețiȘtergere
  3. Doua femei frumoase si talemtate.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt fan Thalia, dar i-mi place mult si Laura Pausini, frumoasa colaborare si ma bucur ca Laura s-a gandit la un duet cu Thalia.

    RăspundețiȘtergere