joi, 21 august 2014

VIDEO. Jean Constantin - "Cititorul de contoare"

Jean Constantin Cititorul de contor Carmen Stanescu scenete comice vechi YOUTUBE TVR 87 ani de la nastere actori romani celebri
Jean Constantin ("Ismail") - "Toate pânzele sus" (1976)

Astăzi se împlinesc 87 de ani de la naşterea lui Jean Constantin, unul din cei mai mari actori români.

Cititorul de contoare



"Cititorul de contoare"- scenetă umoristică cu Jean Constantin şi Carmen Stănescu.
arhiva TVR (YouTube)

Sursa imagine: stirileprotv.ro

4 comentarii:

  1. Genial actor şi Jean Constantin. L-am îndrăgit încă de când urmăream filmul "Toate pânzele sus", apoi seria de filme BD şi toate scenetele în care a jucat şi-a rămas în sufletul meu. Sunt tare bucuroasă că, cu ajutorul Internetului pot revedea filmele în care a jucat şi crede-mă te rog, Cristi, îmi plac tare mult filmele româneşti realizate înainte de 1989 şi-mi fac timp să le vizionez, căci la TV, mai rar poţi viziona filme valoroase româneşti, în care au jucat cei mai mari actori români.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In general vara se difuzeaza filme romanesti la TV, cand iau pauza unele emisiuni. Prea putin totusi, avand in vedere valoarea actorilor, regizorilor romani, scenaristilor etc.

      Ștergere
  2. De multe ori ma uit la filmele romanesti doar de dragul LUI.

    Mai am cateva preferinte printre actorii romani.

    RăspundețiȘtergere