duminică, 24 august 2014

Jean-Michel Jarre împlineşte astăzi 66 de ani

Jean-Michel Jarre cati ani are zi de nastere aniversare 2014 melodii videoclipuri Oxygene Magnetic Fields hituri  Bells concerte live muzica YOUTUBE

Jean-Michel Jarre, compozitorul și instrumentistul francez, unul dintre pionierii muzicii electronice, cunoscut pentru concertele în aer liber cu spectatori în număr record, în care sunt folosite efecte laser și artificii, îşi aniversează astăzi ziua de naştere, împlineşte 66 de ani.
Happy Birthday, Mister Jean Michel Jarre!

Jean Michel Jarre - Magnetic Fields 2


Magnetic Fields 2 Played At Destination Docklands 1988
Ryan Worsley (YouTube)

Jean Michel Jarre - Bells


The Twelve Dreams Of The Sun was a concert held by musician Jean Michel Jarre on the Pyramids of Giza, Egypt starting on December 31, 1999 and carrying overnight to January 1, 2000. It was attended by 120,000 people.
EsCuBeLLs (YouTube)

Jean Michel Jarre - Calypso


Jean Michel Jarre. Calypso Parte 1 completo con los Amoco Renegades. En directo. Concierto La Defènse 1990.
Zanoni69 (YouTube)

Jean Michel Jarre - Oxygene 1


Jack Rudy-Backs (YouTube)

EPK 2010


Electronic Press Kit
Jean-Michel Jarre (YouTube)

Photo Courtesy of Jean-Michel Jarre - www.facebook.com/jeanmicheljarre

12 comentarii:

  1. 66 de ani a facut???!!! Nu m-as fi gandit ca are varsta asta, in mintea mea se incapataneaza sa stea tanar!
    Imi place mult, m-a fascinat inca cu mult timp in urma, i-am cumparat aproape intreaga colectie de albune pe casete si acum tre' sa gasesc o solutie sa le copiez pe alt suport. :-)
    Numai bine, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fuge timpul ca nebunul... In perioada liceului ascultam cu interes melodiile compuse de Jean-Michel Jarre. Toate cele bune! :)

      Ștergere

  2. Eu cred că este unul dintre cei mai mari compozitori de muzică electronică. Foarte frumoasă vârstă are ( sper s-o ajung şi eu peste zeci de ani :)) ) şi realizări foarte frumoase care cu siguranţă îi aduc implinirea. Fie binecuvântat cu multă sănătate şi numai cu fericire şi împliniri mulţi ani de acum înainte.
    Îmi plac foarte mult creaţiile sale, mai ales că sunetele sunt febleţea mea, cred că am mai spus-o de N ori.
    Când mi-am cumpărat primul telefon şi mi-am personalizat sunetele de apel şi de mesaje, Oxygene 4, am utilizat ca sunet pentru mesaje şi nu citeam mesajul până se termina melodia. :)
    M-am bucurat de alegerile tale. Îţi mulţumesc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai frate...de unde mama dracului ai sti pe toti cand s-au nascut , cand au murit si alte chestii din astea ??? Jean Michele Jar...doamne ce mai bubuiau boxele magului ca aveam o banda de 700 intreaga si mai presus d e toate ORIGINALA ...adusa " de acolo , de afara " prin '88 ...sculam si mortii din gropile lor { ca locuiam la Pieptanari , adica vis a vis de Bellu } cand bagam " inaltele " ! Cristi Milla ...ce pot sa spun ? Ca de obicei , bun gust in materie d e muzica o stiinta precisa in alegerea melodiilor si-a interpretilor ....FELICITARI CRISTI MILLA !!! Le meriti cu prisosinta !

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani!
    Si lui si tie pentru ca faci bine ceea ce faci.
    Se pare ca mie nu mi-a reusit, dar ma bucur ca pe tine te citesc multi si se bucura de informatiile pe care le dai.
    Daca crezi ca ti-ar putea fi de ajutor, la categoriile "muzica" si "propuneri de ascultat" mai gasesti cite ceva.
    O noua saptamina asa cum iti doresti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult pentru apreciere si pentru sugestie! Toate cele bune!

      Ștergere
  5. Sunt o admiratoare a muzicii lui Jean-Michel Jarre și îi urez și eu o viață lungă, cu sănătate și succese !

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa ne traiasca ani multi si sa ne incante cu muzica lui!


    RăspundețiȘtergere