joi, 7 august 2014

MELODIE NOUĂ: Lara Fabian şi Mustafa Ceceli — "Make Me Yours Tonight" (videoclip)

Lara Fabian feat turcul Mustafa Ceceli melodie noua 2014 Make Me Yours Tonight YOUTUBE single nou videoclip official ultima piesa muzica hit cantec dragoste duet
Lara Fabian & Mustafa Ceceli - "Make Me Yours Tonight" (single nou, videoclip oficial, 2014)

Lara Fabian a lansat oficial o nouă melodie, intitulată "Make Me Yours Tonight", pe 5 august 2014. Piesa este interpretată în duet cu cântăreţul turc Mustafa Ceceli.
Enjoy!

LARA FABIAN & MUSTAFA CECELI - "MAKE ME YOURS TONIGHT" (English Version) - Official Video 2014



by Lara Fabian (YouTube)

Photo Courtesy of Lara Fabian (Facebook)

6 comentarii:

  1. M-a surprins foarte plăcut colaborarea Larei Fabian cu Mustafa Ceceli, despre care n-am mai auzit până acum dar probabil în Turcia este un cântereţ foarte cunoscut. Îmi place vocea lui.
    Melodia este foarte frumoasă, interpretată excelent... se simte în ea accentul oriental. Îmi place melodia, Cristi.
    Aşa mult mă bucur că tu ne ţi la curent cu noutăţile! Îţi mulţumesc mult, Cristi, că ne-ai făcut-o cunoscută! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este foarte cunoscut in Turcia. Imi pare bine ca ti-a placut cea mai noua melodie lansata de Lara Fabian! :)

      Ștergere
  2. Superbă melodia,nu am știut de colaborarea lor!
    Zi minunată îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasă melodie! Nu mai ascultasem nimic nou la Lara Fabian, care îmi place mult cum cântă.
    Numai bine, dragă Cristi! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este cea mai noua melodie. Imi pare bine ca ti-a placut piesa Larei Fabian! Numai bine! :)

      Ștergere