luni, 15 octombrie 2018

MELODIE NOUĂ: Phelipe - ”Fără ea”, VERSURI (2018). VIDEOCLIP OFICIAL, NEW SINGLE

Phelipe a lansat o melodie nouă, ”Fără ea”, și videoclipul oficial al cântecului pe YouTube luni, 15 octombrie 2018. Piesa ”Fără ea” (Phelipe) este compusă de Phelipe, produsă de St. Peter Production, fiind orchestrată de Phelipe și Omar, iar versurile sunt scrise de Cosmin Motea. Videoclipul noului single ”Fără ea” (Phelipe) este regizat și produs de St. Peter Media care a creat și scenariul clipului muzical.
”Fără ea” reprezintă al patrulea cântec lansat de Phelipe în această toamnă după ”Regina”, ”Gol de mine” și ”Ce am fost și ce am ajuns”. Vizionare plăcută!

VIDEOCLIP NOU, VERSURI, MELODIE NOUĂ: Phelipe - Fara ea (Official Video) NEW SINGLE 2018, NEW SONG, LYRICS



Piesa noua 2018, single nou: Phelipe - Fara ea (Official Video)
Mix&Mastering: Alexandru Truta
Video by St. Peter Production
Follow Phelipe on:
Instagram: https://www.instagram.com/iamphelipe
Facebook: https://www.facebook.com/phelipeofficial
Booking: +40720 882 929 | phelipeoffice@gmail.com

Versuri Phelipe - ”Fara ea” (lyrics):

Str 1

Lumea zice ca
Doar iubirea-ti da
Tot ce vrei
Eu stiu ca-i asa
De cand palma ta
E-n a mea

Stiu ca pot conta pe tine
In orice fac
Mereu si eu te voi sustine
Esti ce-am visat

Bridge

Tot ce-a fost rau, baby s-a dus demult
Iubirea ta este scut

Refren

Doar iubirea ta x 3
Poate contaDoar inima ta x 3
Langa a mea
N-aș putea, fara ea
Doar iubirea ta x 3
Poate conta

Str 2

Ce e in inima
Nu se spulbera
E tatuat
Nu e himera,
Nu e dilema
A adevarat

Stiu ca pot conta pe tine
In orice fac
Mereu si eu te voi sustine
Esti ce-am visat

Bridge

Tot ce-a fost rau, baby s-a dus demult
Iubirea ta este scut

Refren

Doar iubirea ta x 3
Poate contaDoar inima ta x 3
Langa a mea
N-aș putea, fara ea
Doar iubirea ta x 3
Poate conta

(C) & (P) St. Peter Production 2018

#pop #faraea #phelipe

by PHELIPE (YouTube), 15 oct. 2018

2 comentarii:

  1. Bine te-am regăsit Cristi. Incerc să revin în lumea bloggerilor după lunga perioadă de absenţă. (Nu-i uşor să-ţi pierzi sufletul pereche!)Uitasem că există muzică, dar iat-o o regăsesc şi la tine, şi este frumoasă!

    RăspundețiȘtergere