joi, 1 mai 2014

Căutări amuzante pe Google. Cuvinte-cheie (52)

ce cauta romanii pe Internet cautari amuzante pe Google cuvinte-cheie cautate pe net postare haioasa cuvinte amuzante animated gif bloguri romanesti blog

Am ajuns astăzi la episodul 52 despre cuvintele-cheie căutate pe Internet datorită cărora au ajuns pe blogul meu vizitatorii în ultima vreme.
Am făcut iar o selecţie a căutărilor amuzante pe Google, Bing etc. pentru a vedea ce au vrut să găsească de fapt internauţii care "au aterizat" aici.

1. cum se face un tort in forma de avion

2. poze avatar cu ochi tinuti in maini

3. floricelele biroului cucu le paso drago

4. poze tunsori dungi in cap cr7

5. o fabula in proza in care vorbeste invidia

6. compunere despre raceala

7. caine zburator

8. adio de la iarna

9. caut imagini de pus pe fb comice

10. omul potrivit la locul potrivit dirigentie

11. alele îmi place viata

12. cumpar ochelari de soare jaguar

13. compunere funny iepure

14. poze cu porumbei rosii cu cap alb

15. tunsori soacra

16. poze cu caini mari de 3 metri

17. poze desktop cu iarta ma mary

Animated Gif Source: veryfunnypics.com

7 comentarii:

  1. Doar ce-am văzut imaginea, Cristi şi-am izbucnit în râs. Îmi place foarte mult.
    Sunt nostime rău, cuvintele cheie. Eu m-am amuzat pe seama lor, încercând totodată să desluşesc răspunsul pentru fiecare expresie. :))



    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe mine ma amuza de fiecare data cand citesc cautarile Google. :))

      Ștergere
  2. :) "floricelele biroului cucu le paso drago"
    Am căutat şi eu şi apari pe prima poziţie! :) De fapt pe primele două! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Fie ca anul 2016 să-ţi fie aşa cum ţi-l doreşti tu, Cristi!
    Eu îţi doresc din toată inima mea, în toate zilele vieţii tale să fii sănătos şi fericit!
    La mulţi ani, Cristi! Am vrut din tot sufletul meu să fiu prima care îţi face o urare pe blog la sfârşit de an! Sper că, nu, mi-a, luat-o nimeni înainte. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. La mulţi ani, Cristi! Am încercat să intru pe Facebook pe contul sorei mele şi tot mă întreba cineva dacă vreau să schimb parola.
    Sunt un pic diabolică, recunosc, dar vroiam să-ţi fac o surpriză. Sora mea mi-a spus că e caz penal şi dacă vrea mă reclamă la poliţie.
    Un An Nou Fericit cu multi bucuri, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere