vineri, 9 mai 2014

VIDEO. Paula Seling şi Ovi s-au calificat în Finala Eurovision 2014!

Romania Paula Seling si Ovi Miracle semifinala Eurovision 2014 8 mai poze FOTO VIDEO CLIP youtube TVR spectacol live melodie cantec Copenhaga Danemarca Liana Stanciu
VOTE 06 ON MAY 10! You can vote up to 20 times.

Reprezentanţii României, Paula Seling şi Ovi, s-au calificat aseară în Finala Eurovision 2014 de la Copenhaga cu piesa "Miracle".
Felicitări, aţi cântat extraordinar! Succes pentru finala de mâine!

România s-a calificat în Finala Eurovision 2014! Paula Seling şi Ovi - "Miracle"



Paula Seling şi Ovi, reprezentanţii României la Eurovision Song Contest 2014, au calificat ţara noastră în Marea Finală. Ei au intrat în concurs pe poziţia a 15-a interpretând piesa "Miracle". Marea Finală este în direct la TVR1 pe 10 mai, de la ora 22:00. Hai România!
by TVR (YouTube)

poze semifinala Paula Seling si Ovi s-au calificat in finala Eurovision 2014 cu piesa Miracle
fotografii Paula Seling si Ovi Jacobsen conferinta de presa Eurovision


Mesajul Paulei Seling și al lui Ovi



by ESCromaniaofficial (YouTube)

Paula şi Ovi la ieşirea din sală



by ESCromaniaofficial (YouTube)

Paula şi Ovi în culise



by ESCromaniaofficial (YouTube)

Sursa foto 2, 3, 4: Paula Seling (Facebook)
Sursa foto 1: Eurovision Romania (Facebook)

12 comentarii:

  1. Au cântat bine, mi-au plăcut și sper să fie apreciați corect în finală. Le doresc succes și le voi ține pumnii strânși !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Paula Seling si Ovi au interpretat formidabil melodia "Miracle" in semifinala Eurovision de aseara. Vor reprezenta Romania onorabil in finala de maine si indiferent de rezultat trebuie sa fim mandri de ei.

      Ștergere
  2. Intrebare , pentru dumneata si cei ce-ti trec " pragul " blogului : pentru care motiv interpretii ce reprezinta Romania la Eurovizion , se incapataneaza sa foloseasca limba engleza in versurile melodiilor interpretate ? Grecii , rusii , ucrainienii sau italienii...vad ca n-au nici o problema in a-si folosii limba proprie . Oare o fi mai usor de transmis un sentiment in limba engleza sau greaca decat in limba romana ? Atentie ...nu ma omoara dragostea de tara sau ...patriotismul deci , te rog ,nu ma intelege gresit .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dan Bittman, Malina Olinescu si Taxi au cantat in limba română la Finala Eurovision.
      De prin 2000 au inceput ai nostri sa cante intr-o limba straina, probabil pentru ca textul sa fie inteles de un public mai larg si sa fie cunoscuti si in alte zone ale Europei.
      Eurovision este si o rampa de lansare, vezi cazul lui Traistariu care a avut destule concerte dupa ce a cantat "Tornero" in 2006.

      Ștergere
  3. Paula Seling şi Ovi, au fost geniali, Cristi!! Mă înclin în faţa lor! Ne reprezintă cu cinste şi le mulţumesc din suflet pentru asta şi le doresc din toată inima mea, mult mult succes! Mi-e foarte dragă melodia lor, mult mai dragă decât cea de data trecută, iar pe ei îi iubesc şi sunt cu sufletul alături de ei!
    Nu mi-am schimbat defel părerea în ceea ce priveşte melodia, o ştii deja şi sper să fie apreciaţi de întreaga Europă şi să ajungă pe cel mai bun loc în clasament, adică pe locul întâi, pentru că îl merită din plin. Îţi mărturisesc ceva, Cristi, ce n-am mai spus-o niciodată. Emoţiile puternice ce mă încearcă anul acesta pentru Paula şi Ovi, de parcă eu aş participa la acest concurs, m-au mai încercat când ne-au reprezentat la Eurovizion, Luminita Anghel şi Sistem.
    Am mizat pe ei, aşa cum mizez acum pe Paula şi pe Ovi, încă din etapa naţională!
    Dumnezeu să le ajute, Paulei Seling şi lui Ovi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate, nu depinde numai de ei ca sa castige concursul. Pentru mine ei sunt castigatori indiferent de locul pe care-l vor ocupa maine seara. Au demonstrat ca sunt competitivi pe plan international in aceasta formula inca din 2010. Sunt putin subiectiv pentru ca sunt un fan vechi de-al Paulei Seling. :)

      Ștergere
  4. Nici nu-mi aduc aminte de cati ani urmaresc Eurovisionul! Si de aici il urmaresc, de-abia astept sa vad finala mare!
    Imi place melodia copiilor nostri si cum si-au gandit aparitia pe scena, cred ca au sanse reale la un loc bun in clasament! Le tin pumnii!
    Numai bine, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La ora 22:00, ora Romaniei, incepe concursul. Toate cele bune! :)

      Ștergere
  5. I-am votat din Italia.Au fost minunati,iar italienii au vorbit ff frumos de ei......Succes in finala!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asteptam cu incredere Finala Eurovision de astazi!

      Ștergere
    2. Ma bag si eu, sper sa nu va suparati! Mie, reprezentanta Italiei nu prea mi-a placut, asa ca, nu ma mir ca lor le plac ai nostri!

      Ștergere
    3. N-am vazut clipul si n-am ascultat melodia Italiei de anul acesta. Numai pe ai nostri i-am urmarit cu atentie.
      Italienii au stilul lor caracteristic, nu compun piese special pentru Eurovision. Ei au muzica lor. :)

      Ștergere