vineri, 16 mai 2014

MELODIE NOUĂ: Hara feat. Nosfe — "Printre nori" (2014)

Trupa HARA featuring Nosfe Printre nori melodie noua 2014 official lyric video HIT ultima piesa new song cantec muzica romaneasca YOUTUBE
Trupa Hara - "Printre nori" (single nou, lyric video, 2014)

Trupa Hara şi rapperul Nosfe au lansat online oficial aseară, în cadrul unui eveniment pe Facebook, noua melodie "Printre nori".
Enjoy!

HARA feat. Nosfe - Printre nori (Official Lyric Video)



by TrupaHara (YouTube)

Sursa foto: Trupa Hara (Facebook)

4 comentarii:

  1. Este foarte frumoasă melodia, Cristi. Îmi plac mult combinaţiile acestea de genuri muzicale. Este chiar interesant acest curent artistic. Trupa Hara, îmi place mult, însă trebuie să recunosc şi cu ruşine o spun, nu am auzit până acum de rapperul Nosfe. Adevărul este că eu cu genul Rap şi Hip Hop sunt paralelă, nu prea cunosc înterpreţi ai acestor genuri muzicale. Melodia aceasta îmi place foarte mult.
    Îţi mulţumesc mult, Cristi, că ne-ai făcut cunoscută noua lor melodie. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu n-am auzit pana azi de acest rapper. Colaborarea trupei Hara cu Nosfe este una reusita si dupa opinia mea. :)

      Ștergere
  2. Frumoasă melodie! Chiar mă întrebam mai zilele trecute, ce mai facă simpaticii băieţi de la Hara, căci nu mai auzisem nimic despre ei în ultiml timp.
    Numai bine, Cristi! :-)

    RăspundețiȘtergere