joi, 1 mai 2014

VIDEOCLIP NOU: Mandinga — "Sufletul zâmbea" (2014)

Mandinga melodie noua Sufletul zambea videoclip nou 1 mai 2014 hit ultimul cantec new official video YOUTUBE cel mai nou clip video muzica piesa de dragoste melodii videoclipuri romanesti Romania

Mandinga a lansat astăzi oficial un nou videoclip, pentru melodia de dragoste "Sufletul zâmbea".
Enjoy!

Mandinga - Sufletul zâmbea (Official HD video)



Mandinga - Sufletul zâmbea
Music: Burcea Alexandru
Lyrics: Luca Luisa Ionela
DOP: Alexandru Prepeliță
Photographer: Paul Diaconu
by Happiness Production (YouTube)

Mandinga - Viva la Fiesta



by reddsromania (YouTube)

Sursa foto: MANDINGA (Facebook)

2 comentarii:

  1. Melodia este foarte frumoasă, Cristi, de asemenea şi videoclipul este reuşit. Mie îmi place foarte mult totul.
    Îţi mulţumesc mult, Cristi, că mereu ne ţii la curent cu noutăţile şi crede-mă te rog, mă bucur foarte mult pentru asta şi întotdeauna vin cu mult drag aici la tine pentru că m-am convins că întotdeauna găsesc noutăţi şi frumuseţe! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut cel mai nou videoclip al formatiei Mandinga! :)

      Ștergere