marți, 20 mai 2014

MELODIE NOUĂ: Mariah Carey — "Thirsty" (2014)

MELODIE NOUA Mariah Carey Thirsty may 2014 official audio YOUTUBE ultima piesa ultimul cantec din noul album Me I Am Mariah The Elusive Chanteuse muzica

Mariah Carey a lansat ieri oficial o nouă melodie, intitulată "Thirsty". Piesa face parte din viitorul album, "Me. I Am Mariah... The Elusive Chanteuse", care va apărea pe 27 mai 2014.

Mariah Carey - Thirsty (Audio) (Explicit)



Music video by Mariah Carey performing Thirsty (Audio) (Explicit). ©: Def Jam Recordings, a division of UMG Recordings, Inc. and Mariah Carey.
MariahCareyVEVO (YouTube)

Image Courtesy of Mariah Carey (Facebook)

2 comentarii:

  1. Este frumoasă melodia, Cristi. Mi-ar plăcea să ascult şi celelalte melodii de pe noul album, care include această melodie. Bănuiesc că imaginea este coperta albumului, care de asemenea îmi place.
    Îţi mulţumesc mult, Cristi că ne-ai făcut-o cunoscută! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut noua melodie a lui Mariah Carey! :)

      Ștergere